سرویس تئاتر هنرآنلاین: مهراب رستمی قصد دارد نمایش "نیم روز قیامت" را از 11 مهرماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه آورد. او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره روند شکل‌گیری این نمایش گفت: "نیم روز قیامت" براساس طرحی از علیرضا حنیفی توسط من و خانم نگار قاسمی در حال نگارش است.

رستمی در ادامه افزود: حدود ده روز از تمرینات این نمایش گذشته و نگارش آن هنوز به پایان نرسیده و در روند تمرینات مشغول نوشتن نمایشنامه نیز هستیم. "نیم روز قیامت" از 11 مهرماه با ترکیبی از بازیگران کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در پردیس تئاتر تهران به مدت 15 شب اجرا خواهد شد.

او درباره سبک و فضای اجرایی نمایش "نیم روز قیامت" عنوان کرد: این اثر نمایشی با موضوعی تلفیقی اجرا می‌شود. در این نمایش 2 روایت به صورت موازی پیش می‌رود. یک روایت، ظلم به کودکان و زن‌های شیعه در دنیای امروزی را نشان می‌دهد و دیگر داستان درباره واقعه اسرای کربلا در شام است.

این بازیگر و دستیار کارگردان همچنین افزود: در این نمایش بحث داعش، بچه‌های یمن، فرزندان مدافعین حرم، زنده به گوری دختران حتی  به نوعی در دنیای امروز و ... عنوان می‌شود و این اثر روایت‌هایی عاشقانه و دردناک دارد. تمام این روایت‌ها در نهایت زیر سایه حضرت زینب (س) جمع‌بندی خواهد شد.

رستمی درباره طراحی صحنه این نمایش خاطرنشان کرد: در صحنه فضای خالی وجود دارد که با توجه به چیدمان، نورپردازی و فضاسازی صورت خواهد گرفت.

در نمایش "نیم روز قیامت" بازیگرانی چون عاطفه حق‌شناس، محمد جوادی، امیر مسعود ربیعی، ساجده لطفی، النا میرزایی، امیرحسین جاوید، محمد مهدی خانی، سینا مولایی، سینا سورانی، شاهین زرندی و ... حضور دارند.