سرویس موسیقی هنرآنلاین: امیر اثنی‌عشری خواننده موسیقی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول تولید دو آلبوم موسیقی هستم که مراحل پایانی خودشان را طی می‌کنند.

او اضافه کرد: در یکی از این آلبوم‌ها با آرش کاووسی به‌عنوان آهنگساز و رامین جزایری به‌عنوان نوازنده سه‌تار همکاری کرده‌ام. تمام قطعات آلبوم در دستگاه‌های شور و دشتی است و احتمالاً تا پایان سال منتشر خواهد شد.

این خواننده ادامه داد: آلبوم دیگری در دستگاه سه‌گاه به سرپرستی پویان خلیلی و سیاوش کرمی در دست انتشار دارم که اشعار آن از اوحدی مراغه‌ای است. این آلبوم شامل دو تصنیف قدیمی است. قطعات بر اساس رپرتوار موسیقی ایرانی شامل پیش‌درآمد است و بخش‌های سازوآوازی آن بسیار مفصل است. این آلبوم نیز به احتمال فراوان تا پایان سال منتشر خواهد شد.

این خواننده گفت: دو قطعه نیز به‌عنوان تک‌آهنگ به بنده پیشنهاد شد که در حال حاضر در مرحله ضبط سازها است و امیدوارم تا پایان سال آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کنم. گذشته از این، با توجه به این که رشته تحصیلی من زبان و ادبیات فارسی و مستقیماً در ارتباط با آواز است، قرار است امسال کلاس‌هایی مرتبط با شناخت ادبیات کلاسیک ایران برای دوستان علاقه‌مند به آواز یا دوستان هنرمند علاقه‌مند به شناخت شعر برگزار کنیم.

اثنی‌عشری در پایان در مورد برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: حدود یک ماه پیش کنسرتی را به همراه گروه نغمه عشاق در شهر شیراز برگزار کردم که قرار است پس از پایان محرم و صفر در دیگر شهرهای استان فارس نیز برگزار شود. تا پایان سال کنسرت‌هایی را نیز در تهران و ساری برگزار می‌کنم.