سرویس موسیقی هنرآنلاین: شاهین آرین خواننده پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر در تدارک برگزاری تور کنسرت در تهران و شهرستان‌ها هستم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بعد از ایام محرم و صفر این تور حتماً برگزار خواهد شد

آرین که حدود 20 سال است در حوزه موسیقی فعالیت دارد در مورد انتشار آلبوم گفت: در حال حاضر قصد انتشار آلبوم ندارم، اما در ماه‌های گذشته صحبت‌هایی با چند تهیه‌کننده داشتم و به امید خدا پس از توافق با یکی از تهیه‌کننده‌ها، پروژه تولید آلبوم جدید را آغاز خواهم کرد و امیدوارم سال آینده حتماً آلبوم جدیدی را منتشر کنم. ضمن این که فضای بازار موسیقی طوری نیست که تمایل به تولید آلبوم داشته باشم و سعی می‌کنم در این مدت سکوت کنم تا شرایط به روال سابق برگردد.

آرین در پایان در مورد انتشار موزیک ویدئو و تک آهنگ نیز بیان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای تولید چند موزیک ویدئو از قطعات قدیمی و نوستالوژیک و همچنین قطعات جدید هستیم و انشاالله پس از ایام محرم و صفر این موزیک ویدئوها منتشر خواهد شد. ضمن اینکه قرار است پس از ایام محرم و صفر نیز حدود دو قطعه نیز به صورت تک‌آهنگ در فضای مجازی منتشر کنم.