به گزارش هنرآنلاین، نمایش‌های "مشق شب" و "میمون" از تولیدات اخیر دانشگاهی در تئاتر مولوی میزبان مخاطبان خود خواهند بود.

نمایش "مشق شب" به نویسندگی و کارگردانی امیر نحفی از 25 شهریور ماه تا 22 مهرماه ساعت 19 در سالن اصلی تئاتر مولوی و همچنین نمایش "میمون" به نویسندگی و کارگردانی وحید رهجوی و حسین ملکی  از 24 شهریور ماه تا 10 مهرماه ساعت 20 در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می‌رود.

براساس این گزارش در نمایش "مشق شب" بازیگران همچون رضا محمدخانی، نیکان راست‌قلم، علیرضا حق‌پرست، سمیرا نجاری، علی چاقوچی، یگانه رجبی و برسام نوری به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش نیز می‌توان به سارا بهرامی، مهدی اسدی (گروه کارگردانی)، پوریا اخوان (طراح صحنه)، محمدرضا رحمتی (طراح نور)، امیر نجفی (طراح لباس)، مهدی آشنا (عکاس) و طراح پوستر و گرافیک ( حامد رسول آبادی) اشاره کرد.

همچنین در نمایش "میمون" بهنام حسن پور به عنوان بازیگر به ایفای نفش می‌پردازد و از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به عارفه هوشیدری (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، ریحانه گنجی، آذین امیری (روابط عمومی و تبلیغات مجازی و محیطی)، علی رحمانی (آهنگساز)، ج. شکرزاده (گرافیست)، آتوسا امینی و محمد غلامی (عکاس)  اشاره کرد

علاقمندان می‌توانند برای دیدن نمایش‌ها همه روزه به جز شنبه‌ها به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

 

زنگِ آغاز "فولاد هرگز زنگ نمی‌زند" در عمارت نوفل‌لوشاتو

نمایش "فولاد هرگز زنگ نمی‌زند" به نویسندگیِ سیروس همتی و تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ شیوا دیناروند، از بیست‌وچهارم شهریورماه، در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

دیناروند، پس از فعالیت در زمینه‌های دستیار کارگردان و بازیگر در آثاری چون "راپورت‌های دکتر مصدق"، "ترنا"، "بازیچگان"، "با مرگ من موافقت کنید"، "خواستگاری"، "سیزده چهارده" و "بازار عاشقان" در تجربه‌ای متفاوت، این نمایش را به اجرا درآورده است.

در این نمایش افشین سنگ‌چاپ، ایمان صفا، آذین فولادوند، محمد سیاهپوش و رضوان کرباسی به ایفای نقش می‌پردازند. دیگر عوامل "فولاد هرگز زنگ نمی‌زند" عبارت‌اند از: دستیار کارگردان: پویان رضایی؛ منشی صحنه: علی زروان؛ مدیر صحنه: یونس رحیمی؛ طراح صحنه: مهنوش امینیانی؛ طراح لباس: فروغ بابادی؛ طراح پوستر و بروشور: سیامک پناهی؛ عکاس: امیر مبارکی؛ موسیقی: متین کریمی و روابط عمومی: ندا کاوندی و مهران عشریه.

فروش بلیت اینترنتیِ "فولاد هرگز زنگ نمی‌زند" در سایت تیوال آغاز شده است. این نمایش، از بیست‌و‌چهارم شهریورماه تا پانزدهم مهرماه 1398 هرروز، غیر از شنبه‌ها ساعت 18:15 به مدت پنجاه دقیقه در عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو به نشانیِ حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچۀ زیبا، عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد بود.

 

اکبر زنجانپور با "یاقوت سرخ" در رادیو نمایش

نمایش رادیویی "یاقوت سرخ " به کارگردانی اکبر زنجانپور دوشنبه 18 شهریور از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این نمایش را بابک صفی خانی نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: دو بازرگان جوان که برای تجارت از کوفه به دمشق رفته‌اند، پیرمردی را می‌بینند که انگشتری یاقوت دارد و در حال گدایی است؛ خالد حدس می‌زند این انگشتر حسین ابن علی است و قاتلینش از دستش در آورده‌اند. در دمشق کسی پیرمرد را نمی‌شناسد و....

در این نمایش رادیویی رویا فلاحی، امیر زنده دلان، عباس توفیقی، محمد آقا محمدی ، کرامت رودساز، محمد یگانه و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"یاقوت سرخ" به گویندگی مریم نشیبا و تهیه‌کنندگی شهریار کرمی دوشنبه ساعت 23:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.