سرویس استان‌های هنرآنلاین: سهیلا غنجور قصردشتی پس از سی سال فعالیت در عرصه هنرهای تجسمی فارس و کشور و مدت‌ها دوری از فضای هنری، طرحی نو درانداخته و دوباره با مجموعه‌ای از آثار نقاشی‌هایی که دریافت حس لحظه‌ای این بانوی هنرمند به شمار می‌رود، به نگارخانه تار و پود شیراز آمده است.

او در این باره گفت: در این نمایشگاه، من سعی کردم با تأثیر گرفتن از زیبایی و حرکتی که در طبیعت اطراف ما وجود دارد و حرکت رنگ و نور در کسری از ثانیه و گذر آن در زمانی محدود و حس و ریتمی که از آن دریافت می‌شود تا از ترکیب این عناصر با هم مجموعه‌ای را به وجود آورم.

این بانوی نقاش با اشاره به اینکه نمایشگاه یاد شده در نگارخانه تار و پود مرکز اسناد و کتابخانه ملی، جمعه ١٥ شهریورماه جاری ساعت ١٧ گشایش می‌یابد و تا ٢٧ نیز ادامه دارد؛ بیان کرد: در این آثار تلاش شده تا مخاطب را درگیر محتوی کرده و ضمن دریافت حس لحظه‌ای، از تابلوها نیز لذت بصری ببرد. هرچند که در واقعیت تکرار و آمیزش این عناصر بسیار سخت است.

سهیلا غنجور قصردشتی دارای کارشناسی هنر در رشته هنرهای تجسمی با رتبه ممتاز از مرکز رشد و توسعه هنری تهران و سی سال فعالیت در رشته تجسمی و دارای مجوز تأسیس آموزشگاه تجسمی در تهران و شیراز است که شرکت در ٦٢ نمایشگاه گروهی را دارد و به تازگی در نمایشگاه صد هنرمند معاصر شیراز با چند اثر در نگارخانه وصال و موضوع کار و فعالیت هنری در رابطه با آسیب‌های اجتماعی نیز شرکت کرده و هم اکنون نیز مجموعه آثار خود در را به نمایش گذاشته که همه روزه از ساعت ١٠ الی ١٣ و ١٧ الی ٢٢ برای بازدید عموم اعلام شده است.

الهه بهرامی