به گزارش هنرآنلاین، "خاتمه" به کارگردانی مهدی و هادی زارعی در بخش اصلی جشنواره آکادمی جایزه فیلم فلورانس در ایتالیا حضور دارد.

فیلم داستان زندگی یک دختر افغانی را به تصویر می‌کشد که به دلیل ازدواج زودهنگام و خشونت توسط خانواده، از خانه فرار می‌کند و...

این مستند که ساخت آن سه سال زمان برده و در مدت‌زمان 90 دقیقه تولید شده است در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت نامزد دریافت سه جایزه شد و دو جایزه بهترین کارگردانی و بهترین تدوین را از آن خود کرد.

کارگردان، فیلمبردار، صدابردار: مهدی و هادی زارعی، تدوین: بابک حیدری، موسیقی: ستار اورکی، طراح و ترکیب صدا: علیرضا علویان، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره چیان - سیندخت رحیمیان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: عسل ستایش، مدیر تولید: علی اکبر زارعی، مدیر صحنه و امور هماهنگی: جواد زحمتکش، تحقیق و پژوهش: هادی و مهدی زارعی، دستیار تدوین: احسان امینی میلانی، دستیار صداگذاری: بهزاد مهدی‌زاده، زیرنویس: رضا تاریوردی - فرشته عابدینی، مترجم: بنا الخاص و سبا ولی‌زاده روابط بین الملل: سبا ولی‌زاده، عکاس: محمد دهقانی، مشاور حقوقی: نسیم قرخلو، طراح پوستر: مهدی زارعی، سرمایه گذار: مُنا محب، تهیه کننده: هادی و مهدی زارعی عوامل تولید این فیلم هستند.