سرویس موسیقی هنرآنلاین: آیهان خواننده موسیقی پاپ آذربایجانی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول تولید سه تک‌آهنگ هستیم و به امید خدا پس از ایام سوگواری محرم و صفر این قطعات در فواصل زمانی مختلف در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

او ادامه داد: در این قطعات با حجت مبذول به‌عنوان تنظیم‌کننده و هادی حمزه‌زاده به‌عنوان آهنگساز همکاری داشته‌ام. قرار بود این قطعات را تا قبل از ایام محرم و صفر پخش کنیم، اما به دلیل مشکلاتی که بابت صدور مجوز اشعار داشتیم، تصمیم گرفتیم تمام این قطعات را پس از این ایام منتشر کنیم. فضای این قطعات شاد است، به دلیل این که بنده دوست دارم قطعاتی تولید می‌کنم، شاد باشد و وقتی مخاطبان آن را گوش می‌دهند، حس خوبی داشته باشند.

آیهان همچنین در مورد انتشار آلبوم گفت: متأسفانه در حال حاضر قصد انتشار آلبوم ندارم. در سال‌های گذشته دو آلبوم به نام‌های "مارال" و "اینجه اینجه" منتشر کردم و امیدوارم سال آینده پروژه انتشار آلبوم جدید را آغاز کنم. متأسفانه در کشور ما قانون کپی‌رایت وجود ندارد و این موضوع تمام دوستان و همکاران ما را به زحمت انداخته است و در حال حاضر هیچ خواننده‌ای راغب نیست آلبوم جدید منتشر کند. در هر صورت آلبوم موسیقی رزومه و شناسنامه هر خواننده است. من دوست دارم آلبوم‌های زیادی منتشر کنم و به نظر من هر خواننده با انتشار آلبوم به مخاطبان خودش احترام می‌گذارد. ضمن این که بعد از ایام محرم و صفر یک موزیک‌ویدئو از بنده منتشر خواهد شد.

آیهان همچنین در مورد برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها نیز خاطرنشان کرد: به امید خدا در نیمه اول دی‌ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با اجرای قطعات جدید به روی صحنه خواهم رفت و پس از آن تور کنسرت‌های بنده در شهرهای مختلف کشور از جمله تبریز، ارومیه و کرج آغاز می‌شود که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.