سرویس موسیقی هنرآنلاین: اشکان کمانگری خواننده موسیقی ایرانی و نوازنده سنتور درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود در این روزها به هنرآنلاین، گفت: این روزها تمام ‌وقت من صرف خوانش و تولید آلبوم می‌شود تا بعد از ماه‌های محرم و صفر برای اجرای کنسرت این آلبوم‌ها آمادگی داشته باشم.

او ادامه داد: اولین کار آماده من آلبوم "زیبایی تو" ساخته محمدجواد ضرابیان با اجرای گروه سماع به سرپرستی محمدجواد ضرابیان است که قرار است بلافاصله بعد از پایان ماه صفر رونمایی شود. آلبوم بعدی کاری است با همکاری حسین بهروزی‌نیا که تا پایان سال منتشر خواهد شد. هنوز نام این آلبوم را انتخاب نکرده‌ایم، اما اثری درخور و قابل توجه است که قطعاً طرفداران زیادی را جذب خواهد کرد.

کمانگری همچنین گفت: یک کار نیز با همکاری سیامک جهانگیری در دست تولید داریم که مبتنی بر نی و آواز است و قرار است بهار سال آینده وارد بازار موسیقی شود.

این خواننده اضافه کرد: همچنین با گروه اینک دو آلبوم آماده کردیم که یکی از آن‌ها سال گذشته منتشر شد و دیگری سال آینده آماده انتشار می‌شود، اما کنسرت‌های این دو آلبوم به‌زودی در تهران برگزار خواهد شد.

این هنرمند ادامه داد: خیلی خوشحالم آثاری که در حال تولید داریم همگی شامل موسیقی اصیل ایرانی و با اجرای ارکستر سنتی هستند، به نظر من این روزها در فضای موسیقی سنتی کمبود این شکل از آثار به چشم می‌آید. در حقیقت آثاری که امروز توسط آهنگسازان یا خوانندگان ساخته و اجرا می‌شوند بیشتر فضای معاصر دارند و موسیقی آن‌ها مبتنی بر شرایط روز است.