سرویس مد و لباس هنرآنلاین: سمینار رایگان مدیریت و برندسازی مد و پوشاک با محوریت لباس فرم مدارس، امروز به همت انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس از ساعت 17:30 تا 19 در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می‌شود.

از آنجا که مشاوره و آموزش در زمینه بازاریابی، طراحی، تولید و روش‌های متنوع توزیع و مشتری‌مداری ازجمله اهداف انجمن پوشاک مدارس عنوان‌شده است، رویکرد اصلی این سمینار، تبیین اهمیت نقش و جایگاه لباس مدارس و ضرورت توجه بخش تولید به نیاز و ذائقه مخاطب هدف در ارتقای سطح سلامت جامعه دانش‌آموز کشور بوده و سهراب رحیمی از فعالان حوزه برندینگ در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

رحیمی از معدود متخصصان مدیریت مد در ایران است و فعالان عرصه مد و لباس او را به دلیل تحصیل در رشته طراحی پارچه و لباس از دانشگاه هنر، مدیریت فشن از آکادمی فشن استانبول، مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی و مدیریت برندسازی از آکادمی برند ایران به‌عنوان مشاور برندسازی مد و پوشاک می‌شناسند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این سمینار از ساعت 17 در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به نشانی بلوار اشرفی اصفهانی، نرسیده به پل اتوبان همت، خیابان شهید قموشی، خیابان بهار، دانشگاه علم و فرهنگ، طبقه ششم حضور به هم رسانند.