سرویس مد و لباس هنرآنلاین: برند ایرانی "دکتر آس" ارائه‌کننده انواع محصولات طبی ازجمله انواع کفش‌های طبی مردانه، زنانه، کفش‌های مجلسی مردانه و بچگانه و انواع صندل‌های طبی مردانه و زنانه و صندل‌های پشته دار مردانه، انواع بوته‌ای طبی زنانه و نوجوان و انواع بالشت‌های طبی است.

امین مقدم مدیرعامل برند "دکتر آس" درباره محصولات این مجموعه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: از پنج سال پیش این برند شکل گرفت و بالغ‌ بر دو سال و نیم است که محصولاتمان به تولید انبوه می‌رسد.

او با تأکید بر اینکه مردم مهم‌ترین عنصر تأثیرگذار بر طراحی و تولیدات مجموعه "دکتر آس" هستند اذعان داشت: آنچه ما در مجموعه خود بیش از هر چیز دیگری به آن توجه داریم سلیقه و خواسته مردم است چراکه آن‌ها هستند که مخاطبان محصولات ما بود و به‌شدت معتقدم که دید مردم نسبت به نتیجه کار از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

مدیرعامل برند "دکتر آس" با هشدار جدی به مردم در پی استفاده از کفش‌های غیراستاندارد چینی تصریح کرد: در آینده بخشی از مردم جامعه ما به دلیل استفاده از کفش‌های غیراستاندارد اما ارزان چینی دچار بیماری‌های جدی در ناحیه پا و کمر می‌شوند.

مقدم افزود: متأسفانه مشکلات اقتصادی سبب شده است که مردم کمتر از هر زمان دیگری به‌سلامت جسمی و روحی خود اهمیت دهند و دراین‌بین پا به‌عنوان قلب دوم یکی از اعضای آسیب‌پذیر بدن در عدم استفاده از پوشش مناسب است.

او در ادامه به برخی مشکلات فعالان صنعت چرم در کشور اشاره کرد و گفت: مشکل تأمین موارد اولیه، مهم‌ترین مشکل امروز ما است و درحالی‌که مجبور هستیم مواد اولیه موردنیاز را با 5 برابر قیمت سال گذشته تأمین کنیم اما قیمت عرضه محصولاتمان به دو برابر زمان مشابه در سال قبل هم نرسیده است.

این فعال هنر صنعت چرم و کفش تأکید کرد: تحریم‌ها در بازار مواد اولیه سایر صنایع ازجمله صنعت کفش اثر گذاشته است، اما در این میان برخی فرصت‌های نیز برای تولیدکننده ایرانی به وجود آمده و کمتر شاهد واردات کفش از کشورهای خارجی هستیم.