سرویس استان‌های هنرآنلاین: عرفان پرقوه، آهنگساز، تنظیم‌کننده، خواننده و مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری آوای مها، در رابطه با این جشنواره گفت: من به اتفاق برادرم معین پرقوه و دوستان هنرمندم فرهنگ شاکری و علیرضا کشوری، تصمیم به برگزاری این جشنواره گرفته‌ایم. با توجه به اینکه نمی‌توانیم از خواننده زن استفاده کنیم، نام جشنواره را آقای صدا گذاشتیم و مجوز برگزاری آن گرفته شده است.

وی افزود: این جشنواره در پاییز امسال و در شهرستان آمل برگزار می‌شود. البته در فاز اول به صورت استانی و سپس در سطح کشور برگزار خواهد شد.

این مدرس موسیقی اذعان داشت: هدف از این جشنواره، استعدادیابی علاقه‌مندان به خوانندگی موسیقی پاپ است و در سه رده سنی زیر ۱۵ سال، ۱۵ تا ۲۵ و ۲۵ سال به بالا برگزار خواهد شد.

پرقوه ادامه داد: با توجه به اینکه امروز اینترنت و در واقع موبایل جزء لاینفک زندگی روزمره شده است، تصمیم بر این شد شرکت‌کنندگان در سایتی که طراحی شده و به زودی آدرس آن را اعلام خواهیم کرد، آثار خود را ارسال کنند. در واقع بسیاری از کارها بصورت اینترنتی و با کمک موبایل صورت می‌گیرد. همچنین داوری‌ها در سه مرحله انجام می‌شود و تیم داوری نیز تقریباً مشخص شده که متعاقباً همراه با فراخوان جشنواره اعلام خواهد شد.

مدیر آموزشگاه موسیقی حنانه آمل بیان داشت: با توجه به جایزه‌های خوبی که در نظر گرفتیم، پیش‌بینی می‌کنیم علاقه‌مندان بسیاری در این جشنواره شرکت کنند.  مهمترین جایزه جشنواره، تولید آلبوم موسیقی است که با توجه به هزینه بالای آن، قطعاً برای اهالی موسیقی جایزه خوب و جذابی قلمداد خواهد شد. در واقع برای نفرات برتر ساخت، تنظیم، ترانه یا شعر، مجوز تولید و نشر چند ترک موسیقی رایگان خواهد بود و شرکت‌ آوای مها هزینه این جوایز را برعهده گرفته است.