به گزارش هنرآنلاین، نخستین کنسرت گروه آوای عارف در سال 98 به اجرای این گروه در سالن پردیس سینمایی اکسین شهر آمل اختصاص داشت که با استقبال مردم هنردوست این شهر این برنامه یک سئانس تمدید شد.

این کنسرت به اجرای آثار استاد داریوش پیرنیاکان اختصاص داشت و قطعات آن پیش درامد شور، ، چهارمضراب شور، تصنیف سلسله موی دوست (شعر: سعدی)، رنگ شور، تصنیف مپرس (شعر: حافظ)، چهارمضراب دشتی(بازگشت)، تصنیف دل ربا (شعر:جواد زهتاب)، تصنیف وفا (شعر حافظ) بودند.

اعضای گروه آوای عارف به مدیریت هنری راستین شفیعی و تهیه کنندگی محسن رزمجوآرمین امیری (نوازنده تار و سرپرست گروه)، دانیال معمار نژاد (خواننده)، بهنوش کاظمی زاده (کمانچه، مهدی قلعی (سنتور)، محسن ایروانفر (نی)، کامران آریانفر (بم تار)، نیما رمضانی (تنبک) هستند.

پس از اجرای قطعات با تشویق حاضرین گروه بار دیگر روی صحنه حاضر شدند و به اجرای قطعه محلی "ربابه جان" از آثار خاطره‌انگیز مازندران پرداختند و آن را به مردم آمل هدیه کردند که اجرای این قطعه مورد توجه و تشویق مخاطبان واقع شد.

در این اجرا جمعی از هنرمندان برجسته و همچنین مسئولان از جمله رئیس ارشاد و اعضای شورای شهر آمل حضور داشتند که پس از برنامه به گفت‌و‌گو با مدیر هنری و سرپرست گروه پرداختند و ابراز امیدواری کردند برنامه‌های هنری جدی و موسیقی ایرانی بیشتر در این شهر اجرا شود.

گروه موسیقی ایرانی آوای عارف در سال 97 و با حضور جمعی از جوانان دغدغه‌مند در حوزه موسیقی ایرانی شکل گرفت.

این گروه پس از ایام محرم و صفر و از آذرماه اجراهای شهرستان خود را از سر می‌گیرد و در حال طی مراحل اخذ مجوز برای برگزاری کنسرت‌هایی در شهرهای زنجان، سقز، نور، کرمان، رشت و بوکان است.