سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایشنامه "تله موش 2 (خداحافظ مولی)" با طراحی، نویسندگی و کارگردانی سیاوش اسد 7 شهریورماه ساعت 22 به نفع سیل‌زدگان خوزستان در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد خوانش می‌شود. سیاوش اسد پیش از این نمایش "تله موش" را در همین پردیس تئاتری روی صحنه آورده است.

سیاوش اسد در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین داستان "تله موش 2 (خداحافظ مولی)" را اینگونه توضیح داد: عمه اموری از برادر‌زده‌اش دنیل می‌خواهد تا با همسرش چند وقتی را در عمارتش مهمان باشند. با ورود این زوج قتلی در نزدیکی عمارت رخ می‌دهد و زندگی این زوج را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد، گویی آن‌ها در تله‌ای می‌افتند که نجات از این تله غیرممکن به نظر می‌رسد.

او با بیان اینکه "تله موش 2 (خداحافظ مولی)" دومین بخش از تریلوژی "تله موش"  است، خاطرنشان کرد: یک قسمت دیگر از این اثر پس از "خداحافظ مولی" باقی می‌ماند. در "تله موش ۱"  کارهای انسان‌های خطاکار را به صحنه بردم و در اینجا انسان‌ها در تله‌ای گیر می‌کنند که خود آن را بر پا کرده‌اند.

اسد در ادامه افزود: "تله موش 2 (خداحافظ مولی)" در ژانر وحشت است و برداشتی آزاد از "هدا گابلر" و "اتاق ورونیکا" است و حتماً این اثر پس نمایشنامه‌خوانی، اجرای صحنه‌ای نیز خواهد داشت.  

این کارگردان عنوان کرد: از آ‌نجا که من در اجرای آثارم تئاتر و سینما را باهم تلفیق می‌کنم، در نمایش "مرد بالش" از فست موشن استفاده کردم و بسیار مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و در "تله موش 2 (خداحافظ مولی)" از فلش‌بک استفاده کرده‌ام که امیدوارم مورد قبول واقع شود.

خوانش‌گران این نمایشنامه به ترتیب ورود به صحنه، سحر نظام‌دوست، آرام چراغی، مریم باقری، بابک نوری، سیاوش اسد، سعید تهرانی، مریم آهنگر، کسری ذولفقاری و پانته‌آ مهدی‌نیا هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده علی فرج‌الهی، مجری طرح مهدی عباسی، موسیقی متن فرید فراز، روابط عمومی گیتی شاکری، دستیار کارگردان آیدین صمیمی، طراح پوستر امیرحسین بصیر، عکاس محمدرضا اصغرپور، ساخت تیزر حمزه و گرافیست سپیده فراز.

علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایشنامه‌خوانی را که به نفع سیل‌زدگان خوزستان اجرا می‌شود را از سایت ایران نمایش تهیه کنند.