سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه عکس "از تفتان تا مکران" با آثاری از چهار عکاس در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آثاری از حسین امین‌جعفری، سروش جوادیان، حامد صادقی و علیرضا فراهانی به نمایش در می‌آید.

این مجموعه که طی چند سفر عکاسان به سیستان و بلوچستان گردآوری شده است در پی این بوده که نشان دهند برخلاف شنیده‌های منفی که درباره سیستان و بلوچستان وجود دارد، این منطقه گستره‌ای از زیبایی است و پتانسیل فراوانی دارد که اتفاقات فرهنگی و اقتصادی در آن رخ دهد.

هر عکاس پنج قطعه عکس را در این نمایشگاه ارائه می‌کند و هرکدام از آنها یک عکس با موضوع سوزن‌دوزی بلوچ را به نمایش می‌گذارند. آنها با دیدگاهی متفاوت به این منطقه جغرافیایی و مردم آن پرداخته و موضوعات مختلفی مانند منظره، انسان و... در عکس‌ها دیده می‌شوند. همچنین هر عکاس با گرایش شخصی یک مالتی مدیا در زمانی کمتر از ۵ دقیقه را در کنار عکس‌های خود به نمایش می‌گذارد.

تمام عواید فروش این عکس‌ها به منظور توانمندسازی بانوان هنرمند سیستان و بلوچستان اختصاص می‌یابد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند روزهای۱ تا ۱۲ شهریور ماه به نشانی خیابان طالقانی خیابان موسوی خیابان برفروشان خانه هنرمندان ایران گالری بهار مراجعه کنند.