سرویس سینمایی هنرآنلاین: پوریا رحیمی سام که بعد از سریال "نجوا" در تلویزیون دیده نشده به زودی با فیلم سینمایی "من می‌ترسم" به کارگردانی بهنام بهزادی و سریال "کرگدن" در شبکه نمایش خانگی دیده می‌شود.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره حضورش در سینما گفت: فیلم "من می‌ترسم" به کارگردانی بهنام بهزادی را آماده اکران دارم و طبق آخرین خبری که شنیدم این فیلم فصل پاییز اکران می‌شود. از آنجایی که اولین نقش اصلی من در یک فیلم سینمایی است منتظر دیده شدن و بازخوردهای آن از سوی مخاطبان هستم. فکر می‌کنم این فیلم همزمان با نمایش سریال "کرگدن" در شبکه نمایش خانگی روی پرده برود.

رحیمی سام درباره نقش خود در این فیلم و همکاری با بهزادی نیز بیان کرد: به نظرم "من می‌ترسم" برآیند تمام سال‌ها کار و تجربه و قدم‌های قبلی بهزادی است. سینمای او کاملا متفاوت است و نزدیک به سینمای بدنه نیست و این فیلم می‌تواند بلوغ کارهایش به حساب آید. نقش من نیز در این فیلم با گزاره‌های مثبت شروع می‌شود و در نهایت تا پای هیولا شدن هم پیش می‌رود.

بازیگر "احتمال باران اسیدی" در ادامه به حضورش در شبکه نمایش خانگی اشاره کرد و افزود: سریال "کرگدن" را نیز بسیار دوست دارم این سریال با یک امید و همدلی آغاز شد و از گروه بازیگران بدیع استفاده کرد. در این سریال بچه‌های درجه یک تئاتری حضور دارند که برای سریال شبکه نمایش خانگی اتفاق عجیبی است چون همواره به دنبال ویترین بوده است و این بار در انتخاب بازیگران نوعی دیگر نگاه شده است.  کیارش اسدزاده  جوان پرانرژی و کاربلدی است و به نظرم، هم به لحاظ متن و هم اجرا و بازی سریال متفاوتی خواهد شد و بسیار به دیده شدن آن خوشبین هستم.

وی در ادامه اظهار کرد: شکل و شمایل این سریال به گونه‌ای است که می‌توانم مدعی باشم با فیلمبرداری خوب محمد رسولی فضای کار بسیار نزدیک به فضای فیلم‌های سینمایی است و حال‌مان به لحاظ گرافیک و فضای بصری خوش است و امیدوارم مخاطب نیز از دیدن این سریال لذت ببرد. قصه این سریال درباره پنج نخبه است که شگفت‌انگیز هستند و من یکی از این نقش‌ها را بازی می‌کنم. پنج جوان که در یک سری از مسائل منحصر به فرد هستند. از آنجایی که من بازیگر آغشته به جنونی هستم و از ریسک کردن استقبال می‌کنم با این کاراکتر این اجازه به من داده شد تا جای ریسک بسیار داشته باشم. کاراکتر وجوه متفاوتی دارد که آغشته به اتفاقات ملودرام، جدی و کمی هم شوخ‌طبعی و نمک است. کار هیجان‌انگیزی است به هرحال هر ریسکی تاوانی هم دارد و امیدوارم به اندازه کم خطا وجود داشته باشد.

رحیمی سام در خاتمه درباره سایر فعالیت‌های خود توضیح داد: تصویربرداری این سریال همچنان ادامه دارد و متاسفانه با وجود این که این روزها به شدت بی‌قرار تئاتر هستم، اما مجبور به رد کردن چند کار شدم و از این بابت هم ناراحتم، چون نمی‌توانم در آنها حضور داشته باشم در حالی که حال خوبم روی صحنه تئاتر است و امیدوارم به زودی بتوانم به این فضا برگردم.