به گزارش هنرآنلاین به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر، امین عظیمی مدیر این واحد ضمن اشاره به فرصتی که برای اجرا در کارگاه نمایش برای گروه‌های خلاق حرفه‌ای و دانشجویی در قالب رویکردی آکادمیک بوجود آمده است گفت: نگاه مجموعه تئاترشهر مبتنی بر ایجاد فرصت‌های اجرایی و پژوهشی برای گروه‌های مستعد و جوان است. از همین رو در ابتدای مرداد فراخوان رویدادهای اجرایی پژوهشی کارگاه نمایش منتشر شد تا گروه‌های علاقه‌مند در 4 قالب "تئاتر– جستار" ، "اجرای صحنه‌ای"، گفتار مختصر تجربی و همچنین برگزاری "کارگاه کوتاه مدت آموزشی"، سالن ِ کارگاه نمایش را به یک مرکز تجربیات زیبایی شناسانه و خلاق اجرایی بدل کنند.

عظیمی ضمن اشاره به دریافت بیش از 37 درخواست و طرح در فرصت یک ماهه فراخوان افزود: چون مخاطب اصلی این رویدادها دانشجویان هستند و کم کم به فصل فعالیت دانشگاه نزدیک می‌شویم، زمان حضور در این فراخوان را برای یک هفته یعنی تا 1 شهریور تمدید کردیم تا برنامه اجرایی کارگاه نمایش را تا پایان سال‌جاری بر این اساس تنظیم کنیم.

گفتنی است در این فراخوان که نسخه اصلی آن در وبسایت و کانال تلگرام مجموعه تئاتر شهر قابل دسترسی است علاقه‌مندان می‌توانند در چارچوب موضوعاتی همچون: "تئاتر مستند"، "تئاتر و تکنولوژی"، "تئاتر میان رشته‌ای" و مفهوم "حضور در هنرهای اجرایی"، فرم تکمیل شده پروپوزال پیشنهادی که به این خبر پیوست شده است را  به آدرس الکترونیکی  Tehran.citytheater@gmail.com  ارسال کنند.

شایان ذکر است نتایج قطعی و آثار منتخب حداکثر تا تاریخ  16 شهریور 1398 اعلام خواهد شد.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و کانال تلگرام Tehran_city_theater@ مراجعه کنید.

 

دانلود فایل