سرویس سینمایی هنرآنلاین: در فیلم "مغزهای کوچک زنگ‌زده" به کارگردانی هومن سیدی، چهره جدیدی به عالم سینما معرفی شد که در نخستین تجربه حضورش بسیار شایسته ظاهر شد.

نوید پورفرج بازیگر جوان و خوش آتیه‌ای است که در آینده باید بیشتر از او دید و شنید. او به خاطر کار خود در فیلم سیدی در بیست و یکمین جشن خانه سینما نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.

پورفرج در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های اخیر خود بیان کرد: در حال حاضر منتظر هستم تا بازی‌ام در سریال "قورباغه" به کارگردانی هومن سیدی آغاز شود.

این بازیگر جوان در پاسخ به این سؤال که آیا حضور در شبکه نمایش خانگی را پس از بازی در تنها یک فیلم سینمایی مناسب می‌داند یا نه گفت: دوست دارم کاری که انجام می‌دهم مردم از دیدنش لذت ببرند و از آن خوششان بیاید و دوست داشته باشند. نمایش خانگی هم این روزها بازخورد خوبی داشته و سریال" قورباغه" هم از نظر سطح کیفی خوب پیش رفته است. امیدوارم موقعیت خوبی برای من و دوستانم پیش آید و کارمان در شبکه نمایش خانگی نیز دیده شود.

مغزهای کوچک زنگ زده

نوید پورفرج در صحنه‌ای از "مغزهای کوچک زنگ‌زده"

پورفرج همچنین درباره دیده شدن نقش خود در فیلم "مغزهای کوچک زنگ‌زده" و نامزدی در جشن خانه سینما اظهار کرد: هرگز به بازیگری به این چشم نگاه نکردم که کاری که انجام می‌دهم دیده می‌شود یا نه، اما در این فیلم تمام انرژی‌ام را صرف کار کردم. ضمن این که به هر حال نقش خوبی بود. پس از حضور در "مغزهای کوچک زنگ‌زده" اتفاقات خوبی برای من افتاد. البته برای خلاف این اتفاق هم آمادگی داشتم. از این که بازی من در جشن خانه سینما دیده شده و از اتفاقی که افتاده خوشحالم.

وی با اشاره به پیشنهادهای مختلفی که داشته است، درباره کم‌کاری‌اش عنوان کرد: پس از فیلم "مغزهای کوچک زنگ‌زده" در ژانرهای مختلف حتی در ژانر کمدی پیشنهاد داشتم و خوشبختانه فیلمنامه‌های درام مختلف و متنوعی هم به دستم رسید، اما فعلاً در "قورباغه" حضور دارم، ضمن این که در پیشنهادهایی که داشتم کار خوب کم بود و حتی گاهی آثاری را هم که من پذیرفتم خود کار به سرانجامی نرسید. بنابراین فعلاً ترجیح می‌دهم به حواشی و پرکار بودن فکر نکنم، بلکه ترجیحم کم کار کردن، اما خوب کار کردن است.

در خلاصه داستان سریال" قورباغه" به کارگردانی هومن سیدی آمده: دنیا براى من جاى کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم... در این سریال علاوه بر پورفرج بازیگرانی چون نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، صابر ابر و فرشته حسینی به ایفای نقش می‌پردازند.