سرویس سینمایی هنرآنلاین: تدوین فیلم سینمایی "لوکوموتیو" به نویسندگی و کارگردانی سید علی محمد رضوی طوسی و تهیه کنندگی بهرام آقازاده به پایان رسید.

رضوی طوسی که عمده‌ترین فعالیتش در حوزه تئاتر و نگارش کتاب بوده است، پیش از این در حوزه سینما چند فیلم از جمله "تیر"، "مرگار" و مجموعه مستند "حقیقت پنهان" را کار کرد و حالا در تازه‌ترین فعالیت خود فیلم سینمایی "لوکوموتیو" را آماده می‌کند.

او درباره این فیلم بیان کرد: "لوکوموتیو" همچون دیگر فیلم‌هایم با فرمی مینی‌مال ساخته شده است. این نوع سینما سالیان سال است که در من شکل گرفته است، نوعی فیلم که بعید می‌دانم وام‌دار سینمایی دیگر باشد. "لوکوموتیو" با تلاش و وقت بسیار تولید شده است. گروه پشت صحنه بی‌ادعا و به دور از اخلاق سینماگران امروز ایرانی تلاش کردند فیلم به ایده‌ال من نزدیک شود و به همین دلیل قدردان زحمات این گروه هستم.

رضوی طوسی همچنین نویسنده سه کتاب "جوزف"، "روزهای سرد تابستان" و "کابوس‌های نیمه روز" است که در دو سال گذشته در ایران منتشر شد.

او درباره این کتاب‌ها گفت: پس از چند سال تحقیق و پژوهش درباره موضوع جنگ و پسامدهای آن، این سه کتاب را نوشتم، چرا که با گذشت سالیان سال از جنگ جهانی دوم، دنیا همچنان درگیر پسامدهای بعد از جنگ است.