سرویس سینمایی هنرآنلاین: ساسان سالور تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تازه‌ترین فعالیت خود گفت: فیلم سینمایی "سه کام حبس" به کارگردانی سامان سالور در مرحله پیش‌تولید قرار دارد که در ژانر اجتماعی ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: برای بازی در فیلم تاکنون همکاری پریناز ایزدیار با این پروژه قطعی شده است. به‌زودی سایر بازیگران نیز معرفی می‌شوند تا به احتمال زیاد هفته آینده ساخت فیلم را آغاز کنیم. تلاش می‌کنیم "سه کام حبس" را برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

این تهیه‌کننده همچنین درباره اکران فیلم "هایلایت" به کارگردانی اصغر نعیمی که تولید دو سال پیش است، بیان کرد: به ما اعلام شده است این فیلم مهرماه روی پرده سینماها می‌رود. پخش فیلم با دفتر نسیم صبا فیلم و سعید سعدی است که امیدوارم کمک کنند و ما بتوانیم با داشتن سرگروه اکران خوبی را پشت سر بگذاریم.

سالور در خاتمه گفت: فیلم نسبت به نسخه‌ای که در جشنواره‌ فجر نمایش داده شد، تغییر چندانی ندارد و دچار ممیزی هم نشده است. تنها برای بهترین شدن ریتم فیلم پلان‌هایی را حذف کردیم که البته در کلیت کار تأثیری نداشته است.

سامان سالور آخرین بار سال 1392 فیلم "تمشک" را ساخت. "ساکنین سرزمین سکوت"، "چند کیلو خرما برای مراسم تدفین"، "ترانه تنهایی تهران"، "آمین خواهیم گفت" و «سیزده 59" از دیگر ساخته‌های اوست.