سرویس معماری هنرآنلاین: بر اساس اعلام مرکز معماری ایران پذیرش در دوره منوط به موفقیت در مصاحبه است، بنابراین پیش از شروع دوره متقاضیان ارزیابی خواهند شد.

همچنین هدف از برگزاری دوره، تخصص یافتن در طراحی یک ساختمان 5 تا 6 طبقه با کاربری مسکونی، درک عناصر زیبایی‌شناسانه در طراحی نما، شناخت و طراحی جزئیات اجرایی لازم در طراحی نما و همچنین آشنایی با قوانین طراحی و تهیه نقشه‌های اجرایی و همچنین ارائه حرفه‌ای پروژه به کارفرما است.

این دوره‌ها طی 65 ساعت و 13 جلسه برگزار می‌شود. مفاد این دوره عبارت‌اند از: ترکیب‌بندی در نما، شناخت محورهای تعادل، نقاط جذب، محورهای زمین، انطباق نما با کاربری، آیتم‌های مختص نماهای مسکونی، تجاری و اداری، مبانی نورپردازی در نما، روز (سایه اندازی)، شب (لایت واشر)، آشنایی با اجرای نماهای خشک، مصالح شناسی کاربردی، مصالح مورد استفاده در نما به صورت رایج، بررسی سبکی و سنگینی مصالح در ترکیب‌بندی نما، کنترل مصالح و رنگ در پلان اول و دوم در نما، معرفی جزئیات اجرایی رایج در نماسازی (اسکلت فولادی و بتنی)، آموزش مدلینگ اسکچ آپ، آموزش پست پروداکشن و پرزانته در نما و معرفی قوانین و ضوابط طراحی نما است.

در این دوره آموزشی، دانیال صدیقی، علی تیرگان و محمدرضا کدخدا به عنوان مدرس حضور دارند.

بر اساس این گزارش، دوره آموزشی طراحی نما، یکشنبه‌ها از ساعت 16 الی 21 طی 13 جلسه در مرکز معماری ایران واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه دهم، پلاک 18 برگزار می‌شود.