به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نوای سپند، علیرضا طلیسچی خواننده پاپ که چندی پیش با انتشار قطعه و در ادامه موزیک‌ویدیوی "سخت‌گیر" توانست نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کند، با استقبال علاقه‌مندان در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به صحنه رفت.

این کنسرت سه‌شنبه‌شب هشتم مرداد در دو سئانس برگزار و به دلیل استقبال مخاطبان برای 29 مردادماه تمدید شد.

کنسرت با پخش آهنگ "دیوونه دوست‌داشتنی" و نمایش ویدیویی از اجراهای گذشته طلیسچی آغاز شد.

این خواننده پس از اجرای قطعه "منو دریاب" گفت: به هفتمین و هشتمین سئانس کنسرت من در سال 1398 خوش آمدید. امشب برای همه ما خاطره‌انگیز خواهد شد، چراکه بعد از اجراهای 29 مرداد تا دو ماه کنسرتی نخواهیم داشت. می‌خواهم با انرژی که امشب از شما می‌گیرم، این دو ماه برای من به خوبی بگذرد.

"تو فکر می‌کنی کی ای"، " نفس کی بودی تو"، " به خودم بد کردم"، "آی دل خودم"، "دیوونه دوست‌داشتنی"، "آخرش قشنگه" انتخاب‌های بعدی این خواننده برای اجرای سه‌شنبه‌شب بود که با همخوانی حاضران همراه شد.

سپس نوبت به اجرای قطعه "سخت‌گیر" رسید که موزیک‌ویدیوی آن با بازی علیرضا طلیسچی و هانیه غلامی و برگرفته از فیلم "آقا و خانم اسمیت" مورد توجه بسیاری از مخاطبان موسیقی قرار گرفته بود. این قطعه در حالی که موزیک ویدیوی آن بر روی نمایشگرهای سالن برای تماشاگران به نمایش گذاشته شد، به اجرا درآمد.

"زندگی جونم"، "دلی"، "ای داد بر من" و "عزیزی" دیگر قطعات اجرایی در کنسرت طلیسچی بودند.

سیما تیرانداز بازیگر، شهرام شاه‌حسینی کارگردان، بهنام بانی خواننده، مسعود صابری خواننده، ایمان ابراهیمی خواننده، علی لهراسبی خواننده، حامد برادران آهنگساز و تنظیم‌کننده، آنوئیل ملهم‌پور خواننده و آهنگساز، مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

آرتین زمانی (کیبورد)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، کامیار عبدی (درامز)، مرسل وطنی (ساکسیفون)، محمد عارف، مهراد حیدری و علی شقاقی (گیتار) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان تشکیل می‌دادند.

کنسرت هشتم مردادماه علیرضا طلیسچی به همت شرکت "نوای سپند" به مدیریت مهدی اسفندیار در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.