به گزارش هنرآنلاین، اجرای نمایش "مثبت فکر کن" به نویسندگی و کارگردانی علی دهبان شب گذشته 6 مرداد ماه با حضور جمعی از هنرمندان در تئاتر هامون آغاز شد.

بازیگران این نمایش (به ترتیب ورود) سیاوش مفیدی، شَیماء ملکیان، سوسن پرور، سامان دارابی هستند.

از جمله هنرمندانی که در شب نخست این نمایش حضور داشتند می‌توان به نیما شاهرخ‌شاهی، علی مسعودی، علی صالحی، نگین معتضدی، علی عطشانی و مرجانه گلچین، نعیمه نظام‌دوست، ابراهیم ابراهیمیان، علی عطشانی، سمیرا برادری، معصومه کریمی، رابعه اسکویی، سروش محمد‌زاده و ...  اشاره کرد.

سوسن پرور در اجرای افتتاحیه این نمایش از هنرمندان خواست تا کم و کاست‌های اجرای نخست را ببخشند اما اطمینان داد که با یک نمایش خوش ریتم و دوستداشتنی مواجه خواهند شد.

علی دهبان نیز با اشاره به اینکه نخستین کار تئاتر خود را کارگردانی می‌کند، افزود: بالاخره پس از 13 سال تلاش، اولین نمایش خود را کارگردانی کردم و در این مسیر سخت بازیگران خوبم کنارم بودند و مرا همراهی کردند. تلاش کردیم یک نمایش بی ادعا اما دوستداشتنی و خوش ریتم و البته با کمی نقدهای اجتماعی را روی صحنه بیاوریم.

داستان این نمایش درباره زوج مستأجری است که در مسیر زندگی خود با افت و خیزهای زیادی روبه رو می‌شوند و تلاش می‌کنند شرایط را به بهترین نحو حفظ کنند.

 بلیت‌های چند روز ابتدایی نمایش با تخفیف بیست تا سی درصدی در سایت تیوال به فروش می‌رسد. این نمایش تا هشتم شهریور اجرا خواهد داشت.