سرویس سینمایی هنرآنلاین: محمدحسین فرح‌بخش تهیه کننده سینما این روزها فیلم سینمایی "ایکس لارج" با بازی اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی را بر پرده سینماها دارد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره شرایط اکران فیلم بیان کرد: خوشبختانه وضعیت اکران "ایکس لارج" خوب است و اگر به همین شکل پیش برویم مرز پنج میلیارد را هم رد خواهیم کرد. تنها مشکل سالن داریم که این مشکل صرفاً برای ما نیست و همه فیلم‌ها به نوعی درگیر آن هستند. خوشبختانه مخاطبان هم از فیلم ما راضی هستند که نشانه آن استقبال از فیلم در تهران و دیگر شهرهاست.

فرح‌بخش در پاسخ به این سؤال که آیا با وجود استقبال از فیلم‌های اجتماعی، سینمای کمدی این روزها حال خوبی دارد یا خیر، گفت: قطعاً حال خوبی دارد، این نگاه اشتباهی است که تماشاگران از فیلم‌های کمدی اشباع شده‌اند. از عید نوروز به این سمت فیلم‌های اجتماعی خوبی اکران شدند و همین عامل موجب شد این فیلم‌ها دیده شوند. فیلم‌های کمدی در کنار این آثار کم‌تعداد بودند و اگر اجازه دهند قطعاً فیلم‌های کمدی بالای چند میلیارد فروش دارند و اقبال از آن‌ها کم نشده است. فیلم‌های اجتماعی در صورتی که خوب باشند فروش دارند و کمدی هم به همین شکل است، ضمن این که مردم به دلیل شرایط کاری و اقتصادی امروز خسته هستند و ترجیح می‌دهند به تماشای فیلم‌های کمدی بنشینند.

این تهیه کننده سینما در ادامه درباره همکاری با سحر قریشی و تهیه فیلم نخست این بازیگر اظهار کرد: هیچ صحبتی تاکنون با من در این زمینه نشده است، اما اگر کمکی بخواهند قطعاً کمک خواهم کرد.