به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری آوازی نو، کنسرت سینا درخشنده خواننده پاپ شب گذشته سه‌شنبه اول مرداد در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

این کنسرت که از چند روز قبل تمام بلیت‌هایش به فروش رفته بود، با بازی نور شروع شد. در همین حین گروه به صحنه آمد و ویدیوی قطعه‌ "دلدار" بر روی مانیتورهای صحنه پخش شد. سپس درخشنده این قطعه را اجرا کرد.

"نم‌نمک" و "دلبر منی" قطعه‌های بعدی این کنسرت بود.در ادامه درخشنده قطعه‌ای خواند که با استقبال مخاطبان همراه بود.

امیر مقاره یکی از مهمانان ویژه‌ کنسرت شب گذشته بود. درخشنده در معرفی این خواننده گفت: کسی در میان ماست که خودم از طرفدارانش بوده‌ام و تمام کنسرت‌هایش را رفته‌ام.

قطعه بعدی "هواستم نباشه هواسم هست بهت" بود. این قطعه حدود یک ماه پیش منتشر شد. پیش از اجرای این قطعه درخشنده از هوادارانش خواست تا در پاسخ به این جمله که او می‌خواند "شاید باورت نشه"، آنها بگویند "ولی عاشقت شدم." این قطعه با انرژی و در فضایی شاد اجرا شد.

"کوکه حالم" ابتدا بدون موزیک و با همراهی تماشاگران اجرا شد. تقریبا تمام سالن این قطعه را با درخشنده همخوانی کردند.

کیفیت بد صدا این روزها ویژگی سالن میلاد نمایشگاه شده به طوری که نارضایتی مخاطبان هنرمندان را در بر داشته است. این در حالی است که کیفیت نامطلوب صدای سالن میلاد با بلیت‌های صد و هشتاد هزار تومانی نوعی تضییع حقوق مخاطبان است.

در بخشی از کنسرت شب گذشته، درخشنده خطاب به مخاطبانش گفت که امشب دو مهمان ویژه دارم که از راه دور آمده‌اند. این دو مهمان پدر و مادرِ سینا درخشنده بودند. این خواننده برای ادای احترام به والدینش از صحنه پایین رفت و آنها را در آغوش گرفت.

"سرسری"، "خوش خنده‌ من"، "حس قشنگ"، "هوای عشق"، "بم می‌خندی"، "یار همیشگیم" و "کنارتم" برخی از دیگر قطعه‌هایی بودند که شب گذشته توسط درخشنده برای مخاطبانش اجرا شدند.