به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری آوازی نو، کنسرت فرزاد فرخ خواننده پاپ شب گذشته دوشنبه 31 تیر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

فرخ و گروهش اجرای شب گذشته را با قطعه‌ "تو مال منی" آغاز کردند تا از همان اول نوید کنسرتی پرانرژی به مخاطبان بدهند.

محور قطعه‌هایی که در این کنسرت اجرا شد آلبوم "انرژی مثبت" بود. اعضای گروه در عین حال روی لباس‌هایشان شعار "انرژی مثبت" را نوشته بودند تا از این طریق مخاطبان را با خود همراه کنند.

پس از پایان قطعه نخست این اجرا، فرخ خواست برای دقایقی با مخاطبانش صحبت کند. صحبت‌های او بیشتر از دو دقیقه طول نکشید، اما در همین مدت دو بار صدای میکروفن او قطع شد.

فرخ در ادامه، آثارش را یکی پس از دیگری اجرا کرد. "در خواب تو را دیدم" قطعه‌ای بود که آن را به تمام کسانی که از میان ما رفته‌اند تقدیم کرد. فرخ پیش از خواندن این قطعه گفت: "این اثر را به پدرم که از دنیا رفته است تقدیم می‌کنم، امیدوارم پسر خوبی برایش بوده باشم."

"دردانه قلب منی" آهنگ بعدی این کنسرت بود که فرخ از هوادارانش خواست آن را با او بخوانند.

او در جای دیگری از این کنسرت گفت: اولین آهنگم "هوای تو" بود. از شما می‌خواهم نور موبایل‌ها را روشن کنید تا در فضایی ستاره‌باران‌شده این قطعه را با هم بخوانیم. می‌خواهم این قطعه را به‌طور زنده از اینستاگرام پخش کنم.

این خواننده همچنین از قطعه‌ جدیدش با عنوان "روز میلاد" خبر داد که به‌زودی منتشر می‌شود. فرخ همچنین از تمدید کنسرت تهران برای روز 24 مرداد خبر داد.

"دیوونه برگرد هنوز عاشقتم"، "باز نم بارون"، "رویای من"، "تمام من برای تو"، "اهل عاشقی"، "لبخند"، "گل سرخ" و "دیوار"، برخی دیگر از قطعه‌هایی بودند که در کنسرت شب گذشته فرخ اجرا شدند.

سئانس دوم کنسرت مهمانان ویژه‌ای داشت. حمید استیلی از بازیکنان پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس یکی از مهمانان این کنسرت بود. حمید هیراد خواننده هم مهمان ویژه‌ کنسرت فرخ بود. علی رهبری و آرین بهاری خوانندگان گروه پازل بند و کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون، از دیگر مهمانان کنسرت شب گذشته بودند.