سرویس مد و لباس هنرآنلاین: برند "کانی راش" از سال 1391 بهطور رسمی در زمینه تولید پوشاک مردانه فعالیت میکند، هرچند تاریخ آغاز فعالیتهای این برند به یک دهه پیش از آن برمیگردد.
در وبسایت "کانی راش" در توضیح روند کاری این برند در سالهای اخیر آمده است: "با وجود استراتژی برند کانی راش مبنی بر داخلی بودن تولیدات، محدودیتهای دسترسی به مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در داخل سبب نشده که از مواضع خود در عرضه محصول درجه یک به مشتریان پا پس بکشیم و در تعامل با تولیدکنندگان خارجی، این کمبود به بهترین شکل در مجموعه جبران شده و این یکی از مهمترین نقاط تمایز ما با بسیاری از دیگر فعالان در زمینه پوشاک مردانه کژوآل در ایران بوده است."
ساغر نیکگوهر مدیر برندینگ مجموعه "کانی راش" درباره روند فعالیتهای این مجموعه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: قدمت فعالیت برند ما به چیزی در حدود 17 سال میرسد، اما در دو سه سال اخیر تمرکز ویژهای روی موضوع فروش و ایجاد شعب عرضه محصولات داشتهایم
او با تأکید بر استراتژی برند "کانی راش" مبنی بر داخلی بودن تولیدات اذعان داشت: از آنجا که طراحی و تولیدات ما بیشتر با تمرکز روی آقایان انجام میشود، تلاش کردهایم در یک بازار رقابتی سالم، با تکیه بر حفظ کیفیت کالا، تحت هر شرایطی و همچنین توجه به جزئیات طرح، از دیگر برندها متمایز باشیم. همچنین در حال تکمیل ساختن سبد خرید خانوادهها هستیم و لاین بانوان را هم بهزودی راهاندازی میکنیم، چرا که به همراهی درصد قابل توجهی از آنان در زمان خرید آقایان معتقدیم و میدانیم خانمها در خرید لباس برای آقایان بهشدت اثرگذارند.
نیکگوهر افزود: یکی از پرطرفدارترین محصولات ما که محدودیت زمان و مکان استفاده از آن چندان مطرح نیست، تیشرت است که در قالب یک پوشش پرطرفدار در بین آقایان برای فعالیتهای روزمره مورداستفاده قرار میگیرد و همواره تلاش میکنیم در این لاین آثار مرغوب و مطلوبی عرضه کنیم.
مدیر برندینگ مجموعه "کانی راش" از راهاندازی شعبه جدید این مجموعه خبر داد و گفت: تاکنون سه شعبه در مرکز تجاری "بام لند"، "روشا" و شهر آمل داشتهایم و قرار است در دو هفته آینده، شعبه جدید دیگری در مرکز فروش "سانا" راهاندازی کنیم.