به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، نخستین نشست از سلسله برنامه‌های "دیدار، گفت‌وگو" قرار است هر سه‌شنبه به نقد یک کتاب و دیدار با نویسنده آن اختصاص پیدا کند.

در نشست سه‌شنبه اول مردادماه، امیر نصری به نقد کتاب "خون‌خورده" می‌پردازد و سینا دادخواه کارنامه ادبی مهدی یزدانی­‌خرم را بررسی می‌کند. بخش دیگری از برنامه نیز به گفت‌وگو و پرسش و پاسخ حاضران با نویسنده اختصاص دارد.

نشست سه­‌شنبه، اول مردادماه، ساعت ۱۹ در کتاب الهیه به نشانی خیابان فرشته، بعد از چناران. پلاک ۵۰ برگزار می‌شود.

 

دیدار و گفت‌وگو با هوشنگ مرادی کرمانی

هوشنگ مرادی‌کرمانی نویسنده نام آشنای ایران  و علاقه‌مندان او چهارشنبه 2 مرداد ماه در شهرکتاب مرکزی به گپ‌وگفت می‌نشینند.

در این برنامه، رسول آبادیان نویسنده و منتقد، فاطمه محمدی مدیر موسسه نوین کتاب گویا و لیما صالح‌رامسری مدیر انتشارات معین حضور خواهند داشت و درباره کتاب "قاشق چای‌خوری" به گفت‌وگو خواهند نشست.

شهرت هوشنگ مرادی‌کرمانی بیشتر به خاطر کتاب‌هایی است که برای کودکان و نوجوانان نوشته است. "قصه‌های مجید" و "مهمانی مامان" از جمله کارهای اوست که به فیلم تبدیل شده و با استقبال خوب مخاطب همراه بوده است. مرادی‌کرمانی در کارنامه فعالیت خود علاوه بر داستان، فیلم‌نامه و نمایشنامه نیز دارد. او در سال 1986 و 2014 نامزد دریافت جایزه هانس کریستسن اندرسن بوده و در سال 1384 برگزیده پنجمین دوره چهره‌های ماندگار شد. آخرین اثر او در حال حاضر با عنوان "قاشق چای‌خوری"، مجموعه داستانی است که در فضایی متفاوت و نو نسبت به دیگر آثار نویسنده منتشر شده است.

این نشست روز چهارشنبه 2 مرداد ساعت 19 در شهرکتاب مرکزی برگزار می‌شود، شرکت در این برنامه برای علاقه‌مندان آزاد است. شهرکتاب مرکزی، واقع در خیابان شریعتی، بعد از خیابان مطهری، جنب کوچه کلاته همه روزه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و هنر است.