سرویس مد و لباس هنرآنلاین: نقاشی، طراحی صنعتی، صنایع‌دستی، طراحی لباس و مد و ... با نگاهی میان‌رشته‌ای جایگاه ویژه‌ای را در هنر معاصر برای خود فراهم آورده است. رویکردهای معاصر در جواهرسازی نیز با نگاه و کاربست خلاقانه، ماده، فرم، رابطه اثر با بدن، مقیاس و حوزه معنی و غیره به‌عنوان یک رسانه معاصر، مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و... را به چالش می‌کشد.

شناخت پتانسیل‌های موجود جواهرسازی هنری معاصر ایران و معرفی روندهای جاری، شناخت رفتارهای هنری معاصر در جواهرسازی، در حوزه ایده، فناوری و ساختارهای بصری، نگاه نوین با رویکرد خلاقانه در انتخاب مواد، ترکیب‌بندی و ساخت اثر، تلاش برای بالا بردن کیفیت بصری و هنری با توجه به مفاهیم زندگی معاصر، توجه به قابلیت‌های جواهرسازی معاصر، به‌عنوان یک رسانه هنری، توجه به قابلیت‌های غیر تزیینی جواهر به‌عنوان شئ هنری و معرفی و ایجاد زمینه برای حضور هنرمندان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ازجمله موارد مهم در بحث رویکردهای معاصر در جواهرسازی و ارتباطات بین‌رشته‌ای در دنیای مد است.

در همین راستا نشست رایگان رویکردهای معاصر در جواهرسازی و ارتباطات بین‌رشته‌ای در دنیای مد، پنجشنبه 27 تیرماه از ساعت 15 تا 18 به همت انجمن طراحان لباس و پارچه ایران برپا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو ثبت‌نام با شماره‌های 02188860305 و 02188302944 تماس بگیرند.