سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین، عبدالرحیم سعیدی‌راد شاعر و نویسنده، با این توضیح که مشغول تنظیم اشعار سپید کوتاهش برای انتشار است، به هنرآنلاین گفت: این اشعار که سروده یک سال اخیر است و به صورت پراکنده بود را جمع‌آوری کردم تا در قالب یک کتاب تقریبا 100 صفحه‌ای انتشار یابد.

او مضامین این اشعار را عاشقانه و با موضوعات اجتماعی دانست و تصریح کرد: هنوز عنوانی برای این کتاب که حاوی 130 قطعه سپید کوتاه است انتخاب نکرده‌ام؛ این اثر را تا یک ماه آینده برای چاپ به انتشارات شاعران پارسی زبان تحویل می‌دهم.

سعیدی‌راد افزود: اردیبهشت ماه امسال هم‌زمان با نمایشگاه کتاب سی و دوم،  آخرین کتابم با عنوان "همیشه باران بی‌خبر می‌آید" حاوی 127 رباعی با موضوعات مختلف، توسط انتشارات شانی منتشر و عرضه شد.

عبدالرحیم سعیدی‌راد متولد 1346 دزفول است. او تاکنون سوابق و مسئولیت‌های متعددی در حوزه ادبی داشته است. "ساعت به وقت دلتنگی" (مجموعه شعر)، "حق با آقتابگردان‌هاست" (مجموعه نثر ادبی)، "خورشید در مشت" (مجموعه شعر بیداری اسلامی)، "جشن پتو" (خاطرات طنز دفاع مقدس)، "انقلاب آیینه‌ها" (مجموعه شعر انقلاب)، "معجزه الفبا" (مجموعه نثر ادبی)، "کودکی‌های ماه" (شعر)، "بر بلندای عشق" (خاطرات شهید بلندیان)، "زخم‌های خورشید" (خاطرات دفاع مقدس) و "فانوس‌های سنگی" (مجموعه شعر فلسطین)، "همسرایان غزل عشق" (همسران شهدا)، "نام تو با عشق پر آوازه باد" (شهید بقایی)، "حضور عاشقانه"(خاطرات رهبری از جنگ)، "با من از عشق بگو" (خاطرات از رهبری)، "لبخندی پشت میله‌ها" (طنز در اسارت) و "خیابان چهل متری" (شهید قنوتی) از جمله آثار منتشر شده سعیدی‌راد به شمار می‌آیند.