به گزارش هنرآنلاین، نمایش "56، غسالخانه تهران" به نویسندگی امیرعلی آزادان و کارگردانی مهسا احمدزاده روز شنبه ۲۹ تیرماه در تماشاخانه دیوار چهارم اجرای ویژه خواهد داشت و همچنین تا ۳ مرداد تمدید می‌شود.

صادق برقعی، حمید رضا اسدزاده، آریاز ذوالفقاری، عباس طغیانی و امیرعلی آزادان در این نمایش بازی می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از ‎مشاور کارگردان: امیرعلی آزادان، ‎تهیه کننده: فرهود ایراندوست، طراح صحنه و لباس: مهسا احمدزاده، ‎ساخت دکور: علی قادری، ‎موسیقی: کامران متقی، ‎طراح گرافیک و تیزر: بهرام رامه، ‎عکاس: رامتین جهانبانی، ‎طراح و مجری گریم: ماریا دیزجی، گروه کارگردانی: محمد تندرو و علی بهاری، مدیرصحنه: حانیه مرادی٬ مدیراجرایی: سپیده اردستانی٬ مدیر تبلیغات: مریم شریعتی و ‎روابط عمومی و تبلیغات: گروه هنری پژواک.

این اثر نمایشی تا ۳ مردادماه هر روز ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان جهت خرید اینترنتی بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیکت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۳۵۵۶۲۹۸۲۲ تماس بگیرند.

 

"بل و شاهزاده مغرور" در محراب به صحنه می‌رود

نمایش موزیکال "بل و شاهزاده مغرور" به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی در سالن اصلی مجموعه تئاتر محراب به روی صحنه می‌رود.

این نمایش که بر اساس انیمیشن دیو و دلبر نوشته و کارگردانی شده از  یکشنبه 30 تیر تا هشتم شهریور ماه میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود.

بازیگران این نمایش ماندانا عبقری، محمد نوحیان، سعید تاجیک، پویا شش پری، فریبا خلیلی و زهرا سماواتی هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: در یک قصر بزرگ شاهزاده‌ای مغرور زندگی می‌کند. در شبی طوفانی پیرزنی به قصر او پناه می‌آورد اما شاهزاده او را از قصر بیرون می‌کند. پیرزن که جادوگر است شاهزاده را به موجودی عجیب تبدیل می‌کند و خدمتکاران قصر را نیز به شمعدان ساعت قوری و فنجان مبدل می‌کند و شاخه گل رزی به شاهزاده می‌دهد. تا روزی که آخرین گلبرگ گل بیفتد شاهزاده فرصت دارد تا طلسم را باطل کند و شرط این است که شاهزاده بتواند همه را دوست داشته باشد و دیگران نیز او را دوست بدارند. با ورود دختری به نام بل به قصر ماجراهایی تازه اتفاق می‌افتد. شاهزاده دست از غرور می‌کشد ومهربان می‌شود و می‌آموزد که ارزش هیچکس به شکل و ظاهر او نیست.