به‌گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی نشر نیماژ، کتاب "زمستان شغال" که شامل 6 داستان نوشته‌ فرهاد رفیعی است، توسط نشر نیماژ به بازار کتاب عرضه شد.

از میان داستان‌های این مجموعه، خود داستان "زمستان شغال" سال 1394 موفق به کسب رتبه‌ سوم جایزه‌ بهرام صادقی شده و مورد تحسین نویسندگان و منتقدان قرار گرفته است.

عناوین داستان‌های این کتاب عبارتند از: "سرگذشت‌های مدفون"، "روحی خانم"، "خرامان سرو"، "گورخانه‌ی مویین"، "زمستان شغال" و...

فرهاد رفیعی متولد سال 1358 در شیراز داستان‌نویس فعالی است که پیش‌تر از او مجموعه‌داستان "شب مارهای آبی" منتشر شده بود و حالا با دومین مجموعه‌داستانش عیار دیگری از پختگی در مسیر نویسندگی را تجربه کرده و کسب جایزه و تحسین منتقدان شواهدی بر این مدعاست.

در توضیح ناشر از این کتاب آمده است: "زمستان شغال سرگذشت‌های پراکنده از وقایع غریب و آدم‌هایی است که در سیطره‌ی رئالیسم خشک جاری در جوامع شهری گیر افتاده و سرگردان‌اند. مردمانی که نمی‌دانند با سر شهرشان چه کنند؛ با رجعت پدرانشان یا با فرشته‌‌ای که میان‌شان می‌گردد. در چاردیواری‌هایی گیر افتاده‌اند که هر روز می‌آیند و فضای زیستن‌شان را می‌خورند تنگ‌تر می‌کنند. برخی از آن‌ها دریافته‌اند شاید با رها کردن و پا دادن به شغال درون‌شان کارها بهتر پیش برود."

قیمت پشت جلد این کتاب 120 صفحه‌ای 17هزار تومان تعیین شده است.