به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان به همراه حشمت‌الله صیدی شهردار سنندج و اسعد اردلان نویسنده و پژوهشگر کرد و حقوق‌دان حوزه بین‌الملل با حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مسئولان کردستان بر آمادگی سنندج برای برپایی رویدادهای فرهنگی هنری از جمله نوروز تأکید کردند.

حجت‌الله ایوبی در این دیدار اظهار کرد: در کردستان هرچه کار کنیم کم است و امیدواریم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها در این استان باشیم.

 بهمن مرادی نیا استاندار کردستان نیز با اشاره به علاقه مردم این استان و شهر سنندج به موسیقی گفت: استان کردستان در بعد زیرساختی و توسعه غنی نیست اما در حوزه موسیقی یک استعداد خدادادی در این استان و شهر سنندج وجود دارد.

حشمت‌الله صیدی شهردار سنندج نیز در ادامه با اشاره به همراهی مدیریت شهری برای برپایی برنامه‌های فرهنگی اظهار کرد: ما نیز در کنار شما هستیم و همکاری‌های لازم را در برپایی برنامه‌های فرهنگی انجام می‌دهیم.

اسعد اردلان نویسنده و پژوهشگر کرد و حقوق‌دان حوزه بین‌الملل نیز در ادامه با اشاره به اهمیت موسیقی در شهر سنندج تأکید کرد: برقراری پیوند شهرهای مرزی و میانی با پایتخت و حضور این شهرها در مناسبات ملی و بین‌المللی به همبستگی ملی کمک خواهد کرد و باید نسبت به این امر اهتمام بیشتری داشته باشیم.

حجت‌الله ایوبی دبیرکل، جواد صباغ معاون اجرایی، بهمن نامور مطلق مدیر گروه فرهنگ، آرش امینی مدیرکل امور بین‌الملل و حوزه ریاست، الهه عطایی معاون امور فرهنگی، امیر روشن بخش معاون ارتباطات و مشارکت‌ها و سرپرست گروه ارتباطات کمیسیون ملی یونسکو- ایران، بهمن مرادنیا استاندار استان کردستان، حشمت‌الله صیدی شهردار سنندج و اسعد اردلان نویسنده و پژوهشگر کرد و حقوق‌دان حوزه بین‌الملل در این نشست حاضر بودند.