سرویس موسیقی هنرآنلاین: کنسرت گروه بهاره میرزاآقا با همراهی گروه "حرکت مانتره" روزهای 31 تیر و 1 و 26 مرداد ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

بهاره میرزاآقا خواننده درباره اجراهای پیش رو به هنرآنلاین گفت: برنامه کنسرت تابستانی ما در سه روز برگزار می‌شود. ما در این کنسرت‌ها با گروه "حرکت مانتره" همکاری خواهیم داشت. علت این که ترجیح می‌دهم در هر اجرا با یک گروه متفاوت کار کنم این است که نمی‌خواهم مخاطبان شاهد تکرار باشند و بتوانند هر بار یک اجرای متفاوت ببینند. برای همین همیشه سعی می‌کنم تنوع را در آثارم و اجراهایم حفظ کنم.

این هنرمند ادامه داد: در کنسرت‌های پیش روز 16 قطعه اجرا می‌کنیم. در بخش اول کنسرت‌ها قطعات نوستالژیک و در بخش دوم قطعات فولکلوریک جنوبی و عربی اجرا می‌شود. سعی کرده‌ایم تمام سلیقه‌ها را در نظر بگیریم تا مخاطب راضی از سالن خارج شود. خوشبختانه برخلاف باور عام، بانوان علاقه زیادی به اجراهای این‌چنینی دارند. اگر صفحه اینستاگرام من را در بخش نظرات مشاهده کنید متوجه می‌شوید که چقدر درخواست‌ها برای اجرا زیاد است.

میرزاآقا درباره انتخاب سالن نیاوران برای سه اجرای پیش رو گفت: برابر با قوانین تالار وحدت، بانوان صرفاً یک‌ بار در نیمه اول سال و یک‌ بار در نیمه دوم سال اجازه برگزاری کنسرت دارند، اما با درخواست‌های ما برای برگزاری در این دو مقطع نیز موافقت نشد، در نتیجه سالن نیاوران را برگزاری کنسرت انتخاب کردیم.

میرزاآقا درباره این که چرا بین کنسرت دوم و سوم حدود یک ماه فاصله است، توضیح داد: تالار وحدت گنجایش 750 تماشاگر را دارد، در حالی که در سالن نیاوران ظرفیت سالن 240 نفر است. از آن جا که تعداد درخواست‌ها برای حضور در کنسرت زیاد بود، بین اجراها فاصله افتاده است.

او ادامه داد: مشکل دیگر این است که با توجه به سالن‌های کوچک با ظرفیت کم، برگزاری کنسرت به لحاظ مادی چندان سودآور نیست، به‌طوری که دخل‌وخرج ما بعد از چند سئانس اجرا، یکی می‌شود. با این حال، خوشحالم در اجراهای ما صندلی‌های سالن‌ هیچ‌وقت خالی نمی‌ماند.

این خواننده در پایان گفت: متأسفانه تعدادی از همکاران از پرکار بودن ما گله دارند و به همین خاطر به صرافت افتاده‌اند همپای ما فعالیت داشته باشند! از نظر من رقابت سالم هیچ اشکالی ندارد و خیلی هم خوب است، اما اگر این رقابت همراه با حسادت باشد خوب نیست. در کل امیدوارم هر کس در حوزه بانوان فعالیت می‌کند موفق باشد.