به گزارش هنرآنلاین، به گفته‌ مرحوم احمدرضا دالوند دودلینگ آرت نوعی خط‌خطی کردن است با پشتیبانی عقل و نه فقط شهود. فرد ابتدا به هر طریقی که می‌تواند باید تمرکز کند. وقتی که آرام و متمرکز شدید، همچنان که ایده‌ها و احساسات به ذهن شما می‌آیند ، صرفا آنها را به صورت خط‌خطی روی یک برگ کاغذ سفید تمیز خط‌خطی کنید همین‌طور که به گفت و شنود می‌پردازید ، خط‌خطی کردن خود را ادامه دهید. دودلینگ، نوعی خودشناسی است، همان قدر کهن که مدرن و تبدیل خودشناسی گنگ و غریزی به یک خودشناسی آگاهانه، ژانر "هنر عمومی" محسوب می‌شود.

آثار هنرمندان ندا آریایی، مهزاد اباذری، دانیال ارون، آیدا امانی، آمیتیس، شیرین حاجی نصیری، کوروش حامدپناه، مرضیه حسینی وشنه، شادی خامنه، نگین خسروی، الهام رامتین، معصومه رسول‌زاده، سمیرا رضوی، فرزانه زارعی، منصوره سیادتی، سوگند ساروخانی، سمیه شفیع‌زاده، محسن طهماسبی، شعله طلایی پور، ثمینه عنصری، پریناز قشقایی، سارا گلزاریان پور، منصوره گنجی، بهناز مروستیان، ویدا محمدصادق، معصومه محمدپور، فرزاد محمدی، زینب محرم زاده، سمیه نورافشان، باران وفاخواه، مریم هندی در ابعاد A3 به نمایش درمی‌آید و بر نگاه حرفه‌ای به مقوله دودلینگ آرت تاکید شده است. این در حالی است که بر خلاف نقاشی و طراحی، دودلینگ آرت همچنان در هنر معاصر ایران مقوله‌ای تازه است که کم‌تر به آن پرداخته شده و راهی طولانی برای شناخت آن باقیست.

هانی نجم، بنیان‌گذار "دودلینگ آرت" در ایران، از هنرمندان فعال و پرکار معاصر ایران است که تا به حال جوایز زیادی در عرصه هنر در سطح کشوری و بین‌المللی داشته است. او به همراه سالومه گل نراقی تا به حال چهار نمایشگاه طراحى از سبک دودلینگ آرت از آثار هنرمندان گردآورى کرده است و پنجمین نمایشگاه نیز در باغ موزه هنر ایرانی به همراه رونمایی از اولین کتاب دودلینگ آرت در ایران است.

این نمایشگاه از ۱۴ تا ۲۸ تیرماه، همه روزه از ساعت 10 تا 20 در باغ موزه هنر ایرانی واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پل پارک وی، خیابان فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین ، سه راه دکتر حسابی برپا خواهد بود.