به گزارش هنرآنلاین ، فیض الله پیری در پاسخ به پرسشی مبنی بر ارزیابی عملکرد صندوق اعتباری هنر گفت: صندوق اعتباری هنر یکی از برکات وزارت ارشاد اسلامی است که توانسته خدمت متفاوتی را ارائه دهد.

او ادامه داد:من خودم عضو صندوق اعتباری هنر هستم و از خدمات مجموعه استفاده کردم،حضور صندوق اعتباری هنر باعث آرامش خاطر هنرمندان،روزنامه‌نگاران و عکاسان کردستان شده و من به آن‌ها توصیه می‌کنم که عضو این صندوق شوند.

پیری با بیان اینکه در طی این سالها خلا حضور مجموعه‌ای چون صندوق اعتباری هنر در زیر مجموعه وزارت ارشاد احساس می‌شد،گفت: توصیه می‌کنم که انعکاس فعالیت این صندوق در شهرستان‌ها  و‌مراکز استان‌ها گسترش پیدا کند زیرا معتقدم همه هنرمندان کشور باید از این خدمات استفاده و کسی بی نصیب نماند.

این روزنامه‌نگار اهل کردستان اظهار کرد:مجموعه صندوق اعتباری هنر بسیار دلسوز هستند و روابطشان همانند دیگر نهادها و سازمان‌هایی که روابط پولی و بانکی با شهروندان دارند نیست،بلکه همچون اعضای یک خانواده با اعضای صندوق ارتباط برقرار می کنند.

او با اشاره به حضور صندوق اعتباری هنر در کنار زلزله‌زد‌گان کرمانشاه گفت: صندوق حضور بسیار فعالی در کنار زلزله‌زد‌گان داشت و برای رفاه حال هنرمندان سرپل ذهاب بیمه تکمیلی هنرمندان این محدوده را رایگان کرد. در شرایطی که درمان اولویت اول زلزله زده‌گان بوده،بیمه تکمیلی صندوق بزرگترین کمک به زلزله‌زده‌ها بود و باعث آرامش خاطر آن‌ها شد.‌کنند.