به گزارش هنرآنلاین، محفل شعر زمزمه های ظهور از سلسه نشست های ادبی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین با حضور جمعی از ادبا، شعرا و فرهیختگان فرهنگی استان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در سالن اجتماعات کتابخانه علامه رفیعی قزوین برگزار شد.

دکتر "سید اسماعیل قافله باشی" استاد ادبیات دانشگاه بین المللی امام خینی (ره) قزوین و بیش از 50نفر از شعرای برجسته و پیشکسوتان استان از جمله مهمانان این جلسه بودند.

"سیداسماعیل قافله باشی" استاد برجسته ادبیات دانشگاه نیز در این جلسه ضمن اشاره به آثار برگزیده و فاخر ادبی در مورد ظهور، به معرفی تعدادی از این آثار پرداخت و نقطه نظرات مطرح مربوط در این حوزه را تشریح کرد.

"فاطمه محمدبیگی" کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین در این جلسه گزارشی ازعلمکرد فرهنگی کتابخانه های عمومی استان از ابتدای سال جاری تاکنون ارایه کرده و مهمترین اولویت های فرهنگی این اداره کل را تا پایان سال تشریح کرد.

"ناهید السادات حیاتی "مسوول کانون های ادبی اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز در این جلسه در مورد فعالیت های ادبی کانون و سلسه نشست های ادبی آن صحبت کرده و برگزاری جلسات نقد ادبی، رونمایی از آثار برگزیده و برگزاری مسابقات و جلسات شعر و داستان را از دیگر فعالیت های این کانون عنوان کرد.

در پایان این جلسه از تعدادی از شاعران و فعالان ادبی استان تقدیر شد.

انتهای پیام/64