به گزارش هنرآنلاین، بیستمین نمایشگاه قرآن در غرفه جشنواره امام رضا(ع) با هدف ترویج فرهنگ و سیره رضوی، از محققانی که در زمینه سیره رضوی تحقیق و پژوهشی انجام داده‌اند، برای شرکت در دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ثبت نام می‌کند.

ترویج فرهنگ و سیره رضوی در سراسر ایران و جهان در قالب برگزاری جشنواره امام رضا(ع) یکی از اهداف دولت و مسئولان فرهنگی کشور است که مسئولیت خطیر آن برعهده ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان های فرهنگی ادارات استان ها گذاشته شده است.

در حال حاضر نیز سیره رضوی با برگزاری 9 دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در بیش از 46 کشورجهان، گسترش یافته است.

گفتنی است، امسال به مناسبت دهمین سال متوالی، جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در 10 استان کشور و استان‌های همجوار معین برگزار می شود و به غیر از داوری آثار ارائه شده ، تمامی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها عملکرد 10 ساله خود را در زمینه سیره رضوی به نمایش می گذارند.

علاقه‌مندان به تحقیق و پژوهش در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، کودک و نوجوان، مطبوعاتی و دیجیتالی، دانشگاهی، هنری، بین المللی، انجام برنامه های پژوهشی، به مناسبت هفته فرهنگی امام رضا(ع) با محوریت سیره رضوی می‌توانند در دهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و در غرفه مربوطه در نمایشگاه قرآن ثبت نام کنند.

دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به مناسبت میلاد مسعود امام رضا(ع) و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) همزمان با دهه کرامت، در 31 استان کشور و 75 کشور جهان از 28 شهریورتا 7 مهرماه سال جاری برگزار می شود.

آخرین مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا 28 مردادماه خواهد بود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن دبیر خانه جشنواره، 7287800-0511 تماس بگیرند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن از 25 تیر با شعار "قرآن، فرهنگ بیداری" در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده و تا 24 مرداد ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/25