سرویس سینمایی هنرآنلاین: علیرضا آرا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که مدتی قبل و در ماه مبارک رمضان با سریال "دل‌دار" مهمان خانه‌ها بود، این روزها مشغول بازی در یک فیلم سینمایی و یک سریال است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این فعالیت‌هایش گفت: در حال حاضر به طور همزمان مشغول بازی در یک فیلم سینمایی و یک سریال هستم که قرار نبود همزمان باشند، اما این تداخل ایجاد شده است. این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی "زنبور کارگر" به کارگردانی افشین صادقی و نویسندگی سعید نعمت‌الله هستم که در آن نقشی کوتاه دارم. یک کار بسیار متفاوت و سخت است. هرچند نقشم کوتاه است، اما چون سینمایی است شاید کوتاهی و بلندی نقش خیلی مطرح نباشد و برای من هم اهمیت ندارد.

آرا ادامه داد: قلم سعید نعمت‌الله را همیشه دوست داشته‌ام و سلیقه شخصی‌ام است، دلیل هم دارم. بسیاری از بهترین نقش‌هایی که در طی این سال‌ها بازی کردم به واسطه قلم او بوده است.

بازیگر سریال "عقیق" بیان کرد: در فیلم "زنبور کارگر" نقشی بسیار سخت دارم. باید به زبان دیگری حرف بزنم، ضمن این که گریم سنگین و سکانس‌های سختی دارم. فیلمبرداری همچنان ادامه دارد و امیدوارم که خروجی خوبی داشته باشد. گروه بازیگران نیز حمید فرخ نژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، حسین مهری، مارال فرجاد و من هستیم.

آرا همچنین افزود: همزمان سریال "از سرنوشت" را به کارگردانی علیرضا بذرافشان دارم. این سریال برای شبکه دو ساخته می‌شود و سه فصل دارد که من از فصل دو وارد می‌شوم. قصه درباره دو بچه 7-8 ساله هستند که در فصل سوم دارا حیایی و کی‌سان دیباج نقش جوانی این دو کودک را بازی می‌کنند. حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، لیلا بلوکات، پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، آتش تقی پور، مائده طهماسبی، فاطیما بهارمست و... در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و فکر می‌کنم از پاییز پخش آن آغاز شود. در حال حاضر دو گروه همزمان مشغول فیلمبرداری دو فصل ابتدایی این سریال هستند که فصل اول را محمدرضا خردمندان و فصل دوم را علیرضا بذرافشان کارگردانی می‌کنند.