به گزارش هنرآنلاین، احمد دادرس‌فیاض، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه در آئین اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی مراغه، با اشاره به روند اجرای نهمین جشنواره هنرهای تجسمی مراغه گفت: این جشنواره با عنوان "یک قاب، یک زندگی"برگزار شد که هدف آن تبیین نگرشی هنرمندانه و همه‌جانبه به زندگی و توجه به مضامین دینی و کاربرد دین در زندگی روزمره و همچنین نگاه عمیق به رفتارها و کنش‌های اجتماعی بود.

وی آثار ارائه شده در این جشنواره را از لحاظ کمی و کیفی مطلوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: تعامل و همکاری هنرمندان رشته‌های مختلف هنری در برگزاری این جشنواره از مهمترین ویژگی موفقیت این جشنواره محسوب می‌شود.

گفتنی است براساس رای هیات داوران برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف به شرح ذیل معرفی شدند:

در بخش حجم، "بهزاد احسانی‌نژاد" و "ایرج جهانبخش" به طور مشترک به عنوان نفر سوم و "صدرا کفیل افشار"و " بهرام آشفته" به طور مشترک به عنوان نفر اول معرفی شدند.

در بخش گرافیک، "بهزاد احسانی‌نژاد" و "علی حیدری" به طور مشترک به عنوان نفر سوم،"صحرا مولایی"به عنوا ن نفر دوم و "بهداد شریفی" به عنوان نفر اول معرفی شدند.

در بخش تذهیب و نگارگری،"حسن چاپانی" و "عزیزه موسوی" به طور مشترک به عنوان نفر دوم و "فاطمه محمدجعفری" و "ربابه درخشی" به طور مشترک به عنوان نفر اول معرفی شدند.

در بخش طراحی و نقاشی، "سودا رزاقی"، "بلال آزاددار"،"اعظم محرابی"،از سوی هیات داوران مورد تقدیر قرار گرفتند و "محمدعلی درخشی" به عنوان نفر سوم، "مهسا صحتی" و "بهزاد احسانی‌نژاد " به طور مشترک به عنوان نفر دوم و "عزیزه موسوی" و "ایرج جهانبخش" به طور مشترک به عنوان نفر اول معرفی شدند.

داوری این جشنواره را "محمد معمارزاده"، "مجتبی رمزی"، " شهرزاد صالحی" و"افسانه مولایی" بر عهده داشتند.

انتهای پیام/64