به گزارش هنرآنلاین، فیلم "نفس عمیق" به کارگردانی پرویز شهبازی که از مهم‌ترین فیلم‌های دهه‌ 1380 سینمای ایران است، پس از 15 سال در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید.

این پانزدهمین برنامه از سری اکران‌های "فیلم بزرگ روی پرده‌ بزرگ" است که چهارشنبه‌ هر هفته به ‌همت فرهنگسرای ارسباران و سایت کافه سینما برگزار می‌شود. برای اکران، نسخه‌ با کیفیت ویژه‌‌ای از فیلم تهیه شده است.

"نفس عمیق" داستان سه جوان است که در نقطه عطفی از زندگیشان به یکدیگر می‌رسند و با هم این راه را می‌پیمایند. داستان در تهران دهه ۱۳۷۰ می‌گذرد.

پرویز شهبازی نویسنده فیلمنامه و کارگردان، امیر سماواتی تهیه‌کننده، علی لقمانی مدیر فیلمبرداری، منصور شهبازی بازیگر، امیر قادری منتقد و کوروش جاهد کارشناس سینما، از جمله حاضران در گفتگوی پس از اکران فیلم خواهند بود.

این برنامه روز چهارشنبه 29 خرداد ساعت 19 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. آنونس برنامه‌ بعدی "فیلم بزرگ روی پرده‌ بزرگ" هم در این مراسم به‌نمایش درخواهد آمد.

بخش‌های دیده نشده‌ای از پشت صحنه‌ فیلم، بخشی از این مراسم خواهد بود. دوستان علاقه‌مند برای استفاده از این فرصت ویژه برای اکران فیلم، و تهیه‌ی بلیت حضور در جلسه و انتخاب بهترین صندلی، می‌توانند به‌سایت تیوال مراجعه کنند و یا به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند.