به گزارش هنرآنلاین، محمود کاظمی مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری از احداث بزرگترین مجتمع تفریحی تجاری اصفهان خبر داد و گفت: چند ماه پیش در نشست مشترکی بین نوروزی شهردار اصفهان به همراه چندی از اعضای شورای شهر اصفهان و محسن مومنی شریف ریاست حوزه هنری و محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری و مدیران موسسه بهمن سبز طرح رسیدگی به سینما همایون سابق در خیابان چهارباغ اصفهان مطرح شد.

وی ادامه داد: این سینما که متعلق به حوزه هنری است در حال حاضر متروکه، مخروبه و بلا استفاده است و بخش تجاری جلویی آن هم متعلق به شهرداری است و همین باب تعاملی برای بازسازی و به سازی آن جا شده است.

مدیرعامل موسسه بهمن سبز تشریح کرد: روز گذشته در نشست مشترکی که در اصفهان بین مدیران بهمن سبز و شهردار و مدیرعامل مشارکت‌های مردمی در معاونت فرهنگی شهرداری برگزار شد، توافقات اولیه برای تبدیل سینما همایون به بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی تجاری اصفهان صورت گرفت.

وی افزود: این مجتمع قرار است شامل سالن‌های سینما، کنفرانس، تئاتر، پلاتو، استادیو، فضاهای تجاری و تفریحی برای خانواده‌ها باشد.

کاظمی در پایان تاکید کرد: این توافقات در مرحله اولیه بوده و قرار است تا یک ماه آینده پیشنهاد طراحی و جانمایی آن توسط تیم فنی موسسه بهمن سبز انجام شود و با ارائه به شهرداری پس از کارشناسی‌های مکانیک خاک و ارتفاع و عمق خاک و ... پس از هماهنگی‌های لازم با سازمان میراث فرهنگی، گودبرداری مجموعه آغاز شود.