به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، در این نشست، علاوه بر احمد پوری، علی ‌عبداللهی مترجم، شاعر و منتقد، عباس رضوانی شاعر و از مولفان کتاب ناممکن ممکن، کامبیز منوچهریان مترجم و دیگر مولف کتاب "ناممکن ممکن" به‌همراه علی‌اصغر محمدخانی معاون فرهنگی و بین‌الملل شهر کتاب سخنرانی می‌کنند.

کتاب "ناممکن ممکن" حاصل مدت‌ها گفت‌وگوهای مفصل کامبیز منوچهریان و عباس رضوانی با احمد پوری در باب ترجمه‌ شعر و نمونه‌های کارگاهی، به همت انتشارات آرادمان انتشار یافته است.

احمد پوری مترجم و نویسنده متولد فروردین 1332 در تبریز است که ترجمه‌هایش از آثار شاعرانی چون پابلو نرودا، ناظم حکمت، نزار قبانی، گابریل گارسیا مارکز، شل سیلور استاین، یانیس ریتسوس، فدریکو گارسیا لورکا و آنا آخماتوآ در ایران مشهور و پرمخاطبند.

مراسم دیدار با این مترجم و نقد و بررسی کتاب ناممکن ممکن، از ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خردادماه جاری در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

 

رونمایی از دو کتاب

پنجاه‌وچهارمین محفل کبوتران مسجددوردست با موضوع  "حصار غزه خواهد شکست" با رونمایی و معرفی دو کتاب "شهید دهم" و "من عروسک گل‌هاتم" ویژه نوجوانان، ساعت 17 سه‌شنبه 28 خردادماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

این برنامه همراه با سخنان برخی از اصحاب اندیشه و فرهنگ و هنر ترک و ایرانی، پیرامون نقش ادبیات و هنر در ماندگار سازی یاد و خاطره شهیدان ناوگان آزادی غزه، برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در زمان یاد شده به سالن سلمان هراتی حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در انتهای خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ  مراجعه کنند.