سرویس سینمایی هنرآنلاین: مسعود بخشی کارگردان این روزها مشغول آماده سازی فیلم‌های مستندی است که از مدتی قبل ساخت آن‌ها را آغاز کرده است.

او که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم "یلدا" در بخش نگاه نو حضور یافت در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین درباره این فیلم و زمان اکران آن گفت: فیلم نیمه دوم سال اکران می‌شود.

بخشی در ادامه درباره تغییرات این فیلم نسبت به نسخه جشنواره بیان کرد: صدا و تصویر کاملا تغییر کرده است چرا که نسخه‌ای که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد نسخه کاملی نبود. همچنین بخش‌هایی از فیلم تدوین مجدد شد. ماهیت داستان تغییر نکرده است اما نسبت به بازخوردهایی که دریافت کردیم بازنگری در برخی سکانس‌های فیلم داشتیم.

فیلم یلدا

این کارگردان همچنین اظهار کرد: در حال حاضر مشغول کار روی  چند مستند کوتاه و نیمه بلند هستم که از پیش در دستم داشتم. همچنین در حال پژوهش برای ساخت یک مستند بلند نیز هستم.

فرشته صدر عرفایی، بهناز جعفری، بابک کریمی، آرمان درویش، صدف عسگری بازیگران فیلم"یلدا" هستند. در خلاصه داستان فیلم آمده است: مریم کمیجانی زن جوانی که به دلیل قتل شوهرش ناصر ضیا، به مرگ محکوم شده است در شب یلدا به استودیو برنامه تلویزیونی پربیننده لذت عفو آورده می‌شود تا توسط تنها فرزند مقتول، مونا ضیا بخشیده شود.