به گزارش هنرآنلاین، مجموعه فیلمنامه‌هایی که در جشنواره‌های منطقه‌ای این انجمن از ابتدای سال 90 در بخش مسابقه حائز مقام و رتبه شده‌اند در مجموعه ای منتشر می شوند.

انجمن سینمای جوانان ایران با توجه به نقشی که فیلمنامه به عنوان بذر تولید یک اثر فاخر و ماندگار دارند، همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران مجموعه ای شامل فیلمنامه های برتر جشنواره های منطقه ای سینمای جوان از ابتدای سال 90 شامل جشنواره الموت - قزوین، کوسالان - سنندج، لیان - بوشهر، اترک - خراسان شمالی ، افلاک - خرم آباد، دنا - کهکیلویه و بویر احمد و همچنین چهارمین جشنواره ملی "نماز و نیایش به روایت دوربین" - اسفند 1389 را در مجموعه ای با عنوان " فیلم نوشت " منتشر می کنند.

در پایان روابط عمومی انجمن اعلام کرد، اولین مجموعه فیلمنامه ها در سال 1387با عنوان "در گلستانه" و دومین سری آن در سال 1389 با عنوان "مشق خیال" وارد بازر نشر شد که " فیلم نوشت" سومین سری از مجموعه فیلمنامه های برگزیده است که به مناسبت برگزاری "بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران" منتشر می شود.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران از 10 تا 16 مهر ماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران به دبیری هاشم میرزاخانی برگزار خواهد شد.