به گزارش هنرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران،  یک تعاونگر ایرانی به نمایندگی از ایران و آسیا با شرکت در مسابقه جهانی رامبراند، در میان 10 هنرمند شاخص جهان قرار گرفت.

گلبهار حیاتی مدیرعامل شرکت تعاونی هنرمندان کارآفرین گلبهار که در هنر کلاژ ، دارای عناوینی نظیر تعاونی برتر ملی در سال ۹۶ و تعاونی برتر استانی در سالهای ۹۶ و ۹۷ است، با شرکت در مسابقه جهانی رامبراند هلند، توانست در میان ۱۰ هنرمند شاخص جهان قرار بگیرد.

به گفته حیاتی، در تهیه این اثر هنری از ۱۰۰ هزار قطعه میلی متری استفاده شده است. وی در خصوص هنر کلاژ ابراز داشت: کلاژ یا قطاعی پارچه هنر استفاده از اشیاء به جای رنگ است.

گلبهار حیاتی با اشاره به مسابقه جهانی رامبراند گفت: در این مسابقه بیش از ۸هزار و ۳۰۰ نفر شرکت کرده بودند که ۱۰ نفر به عنوان هنرمند شاخص انتخاب شدند. وی ادامه داد: من به نمایندگی از ایران و آسیا در این مسابقه شرکت کردم و این اثر به مدت ۲هفته در موزه سلطنتی هلند نمایش داده خواهد شد.

به گفته این تعاونگر هنرمند، از میان ۱۰ هنرمند شاخص جهانی، ۳ نفر انتخاب خواهند شد.

وی در خصوص مختصات این اثر ابراز داشت: نام این اثر نگهبانان شب، اثر معروف رامبراند نقاش هلندی است که با تکنیک کلاژ (قطاعی پارچه) با بهره گیری از ۱۰۰هزار قطعه پارچه در ابعاد و رنگهای مختلف تهیه شده است.