به گزارش هنرآنلاین به نقل از فاکس نیوز؛ تابلویی اعتراض آمیز در ایستگاه های شمالی مترو نیویورک نصب شده که اعتراضات گسترده‌ای را در پی داشته اند. این تابلو در حمایت از مردم فلسطین در پنجاه ایستگاه مترو نیویورک نصب شده است.

در این تابلو نوشته شده است :
Palestinian Loss of Lond - 1946 to 2010
فلسطینی های نیمی از خاک کشور خود را طی سال های 1946 تا 2010 میلادی از دست داده اند.
4.7 Million Palestinians are Classified by the U.N as Refugees
4.7 میلیون نفر از مردم فلسطین به عنوان پناهنده توسط سازمان ملل متحد ( United Nations ) سازمان دهی شده اند.
در این نقشه مساحت عظیمی از کشور اولیه فلسطین نمایش داده شده که به مرور زمان مناطق مختلف خود را از دست می دهد ...
هزینه نصب چنین تابلویی در ایستگاه های مترو نیویورک توسط مدیر سابق کمیته صلح بین اسرائیل و فلسطین "هانری کلیفورد" هشتاد و چهار ساله پرداخته شده است. وی بیست و پنج هزار دلار برای نصب این تابلو در پنجاه ایستگاه مترو نیویورک به مدت سی روز (یک ماه) پرداخت کرده است.
وی در مصاحبه ای با خبرگزاری فاکس نیوز گفت: "من همیشه یکی از منتقدان اصلی سیاست های نادرست اسرائیل نسبت به مردم بی گناه فلسطین بوده ام. در ضمن، از منتقدان اصلی دولت امریکا نیز هستم زیرا حمایت های امریکا از دولت اسرائیل تمامی ندارد ...
"اسکات ریچمن"مدیر کنگره یهودیان در کنگره "وستچستر کانتی" در مصاحبه ای با شبکه خبری ان بی سی نیوز گفت:"برای دولت امریکا متاسفم که اجاز نصب چنین تابلوهایی را در معابر عمومی صادر کرده زیرا نصب چنین تابلوهایی جز تشویش اذعان عمومی نتیجه دیگری ندارد."
"کریستوفر پاگانو" در پاسخ به "ریچمن" گفت: "من برای مردم فلسطین بسیار متاسفم و با سخنان ریچمن کاملا مخالفم، چطور زمانی که ملت یک کشور را به رگبار آتش و خون می گیرند، به فکر تشویش افکار مردمی نیستند اما زمانی که یک تابلو در ایستگاه نصب می شود، به فکر التهاب و تشویش در جامعه می افتند؟"
پایان پیام / 91 / ندا فراهانی