سرویس موسیقی هنرآنلاین: شایان شکرابی موسیقیدان، پیانیست و سرپرست گروه دال درباره فعالیت‌های جدید این گروه گفت: چهارشنبه 29 خرداد در تالار وحدت کنسرت برگزار می‌کنیم. این کنسرت برای ششمین بار بعد از دی‌ماه سال پیش تمدید شد و با همان روال قبلی دیگر اجراها و با اندکی تغییر برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در این اجرا تمامی قطعات به‌صورت ارکسترال از آلبوم "کلاغ سفید" و گلچینی از آلبوم "گذر از اردیبهشت" برای مخاطبان نواخته خواهد شد. تنها تغییر نسبت به دیگر اجراها اضافه شدن یک ارکستر زهی متشکل از 11 نوازنده خوب و تواناست. در کنسرت پیش رو داریوش آذر همخوان، امیر فرهنگ اسکندری نوازنده عود و مهگل صدری بک وکال به‌عنوان اعضای مهمان با ارکستر ما همکاری خواهند شد.

شکرابی همچنین گفت: درباره آلبوم جدید و زمان شروع پیش‌تولید آن نمی‌توانم قطعی نظری بدهم، اما مشغول ساخت یک تک‌آهنگ هستیم که فضای آن کاملاً شبیه آلبوم اول است. اشعار این کار سروده غزل مهدوی است و آهنگسازی آن را خودم انجام داده‌ام، ضمن آنکه تنظیم این قطعه توسط گروه صورت گرفته است.

سرپرست دال همچنین گفت: این کار قرار بود زودتر منتشر و وارد فضای مجازی شود، اما پروسه صدور مجوز آن به خاطر برخی مشکلات و تغییرات در دفتر موسیقی وزارت ارشاد کمی به تأخیر افتاد. این تک‌آهنگ یک والس عاشقانه و ملودی شیرین است که مطمئنم مخاطبانی که آلبوم اول ما را بیشتر دوست داشتند آن را دوست خواهند داشت.

گروه دال چهارشنبه 29 خردادماه ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.