سرویس معماری هنرآنلاین: در این مسابقه شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کارفرمای مورد نظر خود خانه‌ای طراحی کنند.

در فراخوان این مسابقه آمده است: هشتمین دوره از مسابقه بین‌المللی " خانه‌ای برای …" توسط OPENGAP برگزار می‌شود. این رقابت از داوطلبان دعوت به عمل میاورد تا مرزها و پارادایم‌های طراحی یک خانه را کشف کنند و آن‌ها را تشویق می‌کند تا روی پروژه‌های پیشنهادی نوآورانه و مصور ارائه کنند بنابراین این دو ویژگی می‌توانند در ایجاد هماهنگی میان پروژه و خواست کارفرما در طراحی خانه مؤثر واقع شوند.

هر شرکت کننده یا گروه می‌تواند یک کارفرما برای طراحی خانه پیشنهاد دهد. این پیشنهاد می‌تواند شامل شخصی که مورد علاقه شرکت کننده بوده یا در پروژه الهام بخش اوست، باشد.

تمام معماران، طراحان، دانشجویان معماری و سایر افراد از سراسر دنیا می‌توانند در این رقابت شرکت کنند. داوطلبان می‌توانند به صورت فردی یا در گروه‌های حداکثر 5 نفر در این مسابقه ثبت نام کنند.

شرکت‌کنندگان باید آثار خود را در قالب دو شیت با فرمت jpg (حداکثر 4MB حجم  هر شیت) ارسال کنند.

به نفرات اول تا سوم این مسابقه به ترتیب از 2 هزار یورو تا 500 یورو جایزه داده می‌شود ضمن اینکه علاوه بر سه رتبه برتر از تعدادی از آثار نیز تقدیر به عمل خواهد آمد. 

علاقه‌مندان نهایتاً تا 14 شهریور ماه فرصت دارند که از طریق سایت اصلی مسابقه اقدام به ثبت نام و ارسال آثار کنند.

فرصت نهایی برای ارسال آثار تا 21 شهریور، 1398 خواهد بود، همچنین اعلام نتایج برگزیدگان نیز 28 آبان ماه مصادف با 19 نوامبر 2019 خواهد بود.