سرویس معماری هنرآنلاین: سیصد و بیستمین گفتمان هنر و معماری انجمن مفاخر معماری ایران، با عنوان پنجمین دوره دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی برگزار می‌شود.

در این نشست، گیتی اعتماد، آزاده شاهچراغی، فاطمه کاتب و مهناز محمودی به عنوان سخنران حضور دارند.

این نشست به جایزه دکتر منوچهر مزینی، چهره شناخته شده معماری اختصاص خواهد داشت.

مزینی متولد شهر ساری بود و تحصیلات مهندسی معماری را در دانشگاه تهران به پایان رساند.او سپس مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته برنامه‌ریزی شهری از موسسه فنی ایلینوی (آی آی تی) در شیکاگو دریافت کرد. موضوع پروژه کارشناسی ارشد او با عنوان پیشنهادی برای تقسیم اراضی روستایی در آذربایجان تحت هدایت لودویگ هیلبرزایمر تکمیل و سپس دکترای شهرسازی خود را از دانشگاه فنی مونیخ دریافت کرد. منوچهر مزینی در طی حرفه آکادمیک خود به تدریس در دانشگاه ملی ایران (شهید بهشتی)، دانشگاه تهران، دانشگاه بوستن، دانشگاه ملک عبدالعزیز جده، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه سهند تبریز پرداخت.

از وی مقالات و کتب متعددی به صورت تألیف و ترجمه در زمینه معماری و شهرسازی بر جا مانده است که از جمله آن می‌توان به  از زمان و معماری، مقالاتی در باب شهر و شهرسازی، واسازی، و فضا زمان معماری. از مهم‌ترین آثار ترجمه او می‌توان به کتاب فضا، زمان و معماری نوشته زیگفرید گیدیون اشاره کرد.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند چهارشنبه 22 خرداد ماه از ساعت 15 الی 18 به موزه هنرهای دینی امام علی(ع) واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک 35 مراجعه کنند.