سرویس موسیقی هنرآنلاین: هم‌زمان با انجام مراحل فنی سریال گاندو، مشخص شد موسیقی تیتراژ پایانی این سریال را محمد علیزاده خواننده پاپ می‌خواند.

پس از تجربه همکاری در سریال "برادر"، این دومین همکاری علیزاده با جواد افشار کارگردان در تلویزیون است. علیزاده یکی از پرکارترین خوانندگان موسیقی در بخش تیتراژخوانی تلویزیون است. او پیش‌تر تیتراژ ماه عسل 96 را هم خواند که با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

"گاندو" یکی از پرلوکیشن‌ترین سریال‌های تلویزیون به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی و نویسندگی آرش قادری است که تصویربرداری آن از خرداد سال گذشته در شهرهایی ماند شیراز، اصفهان، تبریز، ترکیه و ... انجام شد.

بازیگران سریال "گاندو" را کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیرسلیمانی، صالح میرزا آقایی، فرهاد قائمیان، داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی ها، علیرام نورایی و ... تشکیل می‌دهند.

فصل اول سریال "گاندو" در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده و از شنبه 18 خرداد هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه می‌رود.

علیزاده پیش از این تک آهنگ خود را با نام "یارم باش" منتشر و پخش کرد. موسیقی و ترانه این کار را سینا پارسیان انجام داده و میلاد ترابی آن را تنظیم کرده است. علیزاده اجرای صحنه‌ای خود را تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی سن می‌برد.